راهنمای خرید قفس مرغ و بلدرچین استاندارد و قیمت مناسب


در انتهای این مطلب قصد داریم یک شرکت معتبر و مورد اعتماد درزمینه فروش قفس مرغ و بلدرچین با کیفیت بالا و قیمت مناسب را معرفی کنیم تا بتوانید با اطمینان کامل بهترین گزینه را برای مزرعه یا سالن پرورش خود انتخاب کنید.

قفس مرغ و بلدرچین استاندارد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

ابتدا قفس مرغ استاندارد را مورد بررسی قرار میدهیم، این محصول باید دارای ویژگی‌های زیر باشد تا سلامت و رفاه پرندگان را تضمین کند و بهره‌وری پرورش را افزایش دهد:

  • اندازه مناسب: قفس باید فضای کافی برای حرکت، استراحت و دسترسی راحت به آب و غذا را برای هر پرنده فراهم کند. فضای مناسب باعث کاهش استرس و بهبود سلامت مرغ‌ها می‌شود.
  • تهویه مطلوب: سیستم تهویه قفس باید به‌گونه‌ای طراحی شود که جریان هوای تازه برقرار باشد و رطوبت و گازهای مضر مانند آمونیاک به‌طور موثر تخلیه شوند. این امر منجر به پیشگیری از بیماری‌ها و ایجاد محیطی سالم خواهد شد.
  • دوام و مقاومت: قفس باید از مواد مقاوم و باکیفیت ساخته شده باشد تا در برابر شرایط محیطی و وزن پرندگان دوام بیاورد. استفاده از فلز گالوانیزه یا پلاستیک‌های مقاوم از خوردگی و زنگ‌زدگی جلوگیری می‌کند.
  • سهولت در نظافت: یکی از ویژگی‌های قفس استاندارد این است که تمیز کردن و ضدعفونی کردن آن‌‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است.
  • امنیت و پایداری: قفس باید محکم و پایدار باشد تا از آسیب دیدن پرندگان یا فرار آن‌ها جلوگیری شود؛ نباید لبه‌های تیز یا نقاطی که باعث آسیب به پرنده می‌شوند، وجود داشته باشد.
  • سیستم تخلیه فضولات: قفسی مورد پسند پرورش‌دهنده است که دارای سیستم‌ خوب برای جمع‌آوری و تخلیه فضولات باشد تا بهداشت محیط را رعایت کند.
  • قابلیت ارتقاء و گسترش: قفس باید امکان اتصال و گسترش آن‌ برای افزایش ظرفیت را داشته باشد. این ویژگی برای پرورش‌دهندگانی که قصد افزایش تعداد پرندگان خود را دارند، بسیار مفید است.

و اما قفس بلدرچین استاندارد را مورد بررسی قرار میدهیم تا متوجه شویم چه ویژگی ها و مزیت هایی بایستی داشته باشد، با در نظر گرفتن تمام ویژگی های گفته شده برای قفس بلدرچین، این محصول باید دارای ویژگی‌های زیر هم باشد:

  • مخزن جمع آوری تخم بلدرچین: بدلیل اینکه هر باکس ظرفیت ۳۰ الی ۳۳ قطعه بلدرچین را دارا است، و تیراژ تولید تخم بلدرچین در هر روز به نسبت تخم مرغ بسیار بیشتر میباشد، مخزن تخم قفس باید فضای کافی برای دپو تخم را داشته باشد.
  • کفی قفس مناسب: بلدرچین ها پرندگانی با جثه ریز هستند و همچنین دارای پاهای بسیار کوچک، اگر شبکه های کف در چشمه های استاندارد و دارای توری مشبک پلاستیکی نباشد، مطمئن باشید پاها و تخم بلدرچین از شبکه رد شده و در حین پرورش مشکلات اساسی ایجاد میکنند.
  • ارتفاع باکس: یک قفس بلدرچین استاندارد باید متناسب با جثه و رفتارشناسی آن پرنده تولید شود، بلدرچین ها بسیار جسور و با قابلیت پرواز کردن هستند، اگر ارتفاع متناسب و اصولی رعایت نشده باشد، تمایل به پرواز باعث آسیب دیدگی شدین پرنده و یا گیر کردن گردن بلدرچین ها در سقف قفس خواهد شد.
بیشتر بخوانید  ۴ میلیون قوطی شیرخشک از ترکیه وارد شد

راهنمای خرید قفس مرغ و بلدرچین ۲ طبقه‌ای استاندارد

قفس بلدرچین و مرغ طیوران سازهقفس بلدرچین و مرغ طیوران سازه

قفس مرغ و بلدرچین ۲ طبقه‌ای که با امتیاز ۴.۶۸ از ۵ در بین ۹۶ مشتری خانگی از محبوبیت بالایی برخوردار است، یک گزینه ایده‌آل برای پرورش‌دهندگان مشاغل خانگی محسوب می‌شود. این قفس ها در ابعاد کوچک و کم جا با استفاده از ورق و مفتول گالوانیزه گرم ضدزنگ ساخته شده و دوام و مقاومت بسیار زیادی را در برابر شرایط محیطی فراهم می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته قفس مرغ و بلدرچین ۲ طبقه‌ای، قابلیت افزایش ظرفیت آنها تا ۶ طبقه است. این مدل قفس ها در نمونه تکرو دارای ظرفیت نگهداری ۱۶ مرغ سفید یا ۱۲ مرغ محلی، و برای بلدرچین دارای ظرفیت ۶۶ قطعه بالغ هستند، و جالب است بدانید با سیستم آبخوری نیپل تمام اتوماتیک ترک، دقیقا شبیه به نمونه های صنعتی آسایش و راحتی بیشتری برای پرندگان فراهم می‌کنند.

طراحی هوشمندانه این قفس ها به‌گونه‌ای است که جمع‌آوری تخم‌ها به‌راحتی و بیرون از آن انجام می‌شود؛ این امر از آسیب‌دیدگی تخم‌ها جلوگیری کرده و فرآیند جمع‌آوری را آسان‌تر می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آنها، وجود سینی‌های جمع‌آوری فضولات است که باعث حفظ بهداشت و سهولت در نظافت می‌شوند.

دانخوری موجود در قفس ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است تا بتواند متناسب با نیاز و چثه پرندگان تنظیم شود. با ابعاد ۱۰۰ سانتی‌متر طول، ۶۲ سانتی‌متر عرض، این قفس ها علاوه ‌بر فضای کافی، در کمترین فضای موجود از منازل شما ساختاری منسجم و کارآمد برای پرورش مرغ‌ها و بلدرچین ها در اختیار شما قرار می‌دهد.

قفس های ۲طبقه‌ای ساخت طیوران سازه با طراحی مدرن و امکانات کامل، انتخابی مطمئن برای پرورش‌دهندگان است که به‌دنبال راه‌کارهای بهینه برای نگهداری پرندگان خود هستند.

بیشتر بخوانید  طالبان گزارش های پیشنهاد آتش بس را رد کردند

راهنمای خرید قفس مرغ و بلدرچین؛ قیمت مناسب

قفس‌های مرغ و بلدرچین اغلب از فلز، پلاستیک و چوب ساخته می‌شوند. قفس‌های فلزی به‌علت دوام و مقاومت بیشتر در برابر خوردگی، گران‌تر هستند؛ اما طول عمر بالاتری دارند. قفس‌ چوبی سبک‌تر و ارزان‌تر است ولی خیلی زودتر از جنس‌های دیگر دچار خرابی می‌شود.

بسته به تعداد مرغ‌ها و بلدرچین هایی که دارید، باید اندازه و ظرفیت قفس را انتخاب کنید. قفس‌های با طبقات بیشتر امکان تراکم بیشتر و تولید تخم بیشتر برای مرغ‌ها و بلدرچین ها را فراهم می‌کنند، درست است که مبلغ بیشتری باید صرف شود ولی نیازی به سالن پرورش بزرگتری نیست.

قابلیت اضافه شدن طبقات و تهویه مناسب در قفس ها برای پیشگیری از تجمع بو و گازهای مضرو همچنین تراکم بیشتر به نسبت ارتفاع سقف سالن پرورش بسیار مهم است. قفس‌هایی که دارای فاصله استاندارد سینی فضولات تا زیر پای پرنده هستند، گزینه مناسبی خواهند بود.

قفسی که در تمام طبقات نور کافی به داخل آن می‌تابد که باعث افزایش سلامت و راندمان تخمگذاری پرنده ها می‌شود، قطعا قیمت بیشتری دارد، چون مهندسی طراحی شده است، بنابراین درست است که با مورد توجه قرار دادن نکات راهنمای خرید قفس مرغ و بلدرچین هزینه‌ها بیشتر می‌شوند؛ اما قفسی را انتخاب کنید که آسایش و موفقیت خود را تضمبن کنید، همیشه محصول استاندارد بزودی چند برابر هزینه ای که کرده اید را به شما برمی گرداند.

در نهایت، قیمت قفس‌های مرغ وبلدرچین براساس مواد ساخت، اندازه و امکانات مختلف متفاوت است. برای انتخاب قفسی با نرخ مناسب، بهتر است ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و سپس طبق نیازهای‌تان قفسی را بخرید که بهترین توازن را بین کیفیت و قیمت داشته باشد.

بیشتر بخوانید  امسال 46 میلیون دلار کالا از گلستان صادر شده است

چرا از طیوران سازه قفس مرغ و بلدرچین بخریم؟

قفس‌ها در شرکت طیوران سازه با درصد بالایی از مقاومت در برابر زنگ‌زدگی تولید می‌شوند و قابلیت شستشوی آسان را دارند که این ویژگی‌ها برای حفظ بهداشت و دوام طولانی‌مدت قفس‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مزایای مهم خرید از طیوران سازه، ارائه ضمانت‌نامه کتبی ده ساله در مورد زنگ ‌نزدگی است که اعتماد مشتریان را به کیفیت محصولات افزایش می‌دهد.

با درنظرگرفتن راهنمای خرید قفس مرغ و بلدرچین، طیوران سازه مناسب‌ترین قیمت‌ها را در بازار ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که محصولاتش با توجه به کیفیت بالا، به بهترین قیمت ممکن عرضه می‌شوند.

یکی از دلایل دیگر برای انتخاب قفس‌های طیوران سازه، راندمان بالایی است که با استفاده از این قفس‌های استاندارد به‌دست می‌آید. طراحی دقیق و استاندارد قفس‌ها موجب می‌شود که به حداکثر راندمان تولید در پرورش طیور دست یابید که این مسئله برای بهره‌وری و سوددهی کسب‌وکار شما بسیار حائز اهمیت است.

جمع‌بندی

با توجه به راهنمای خرید قفس مرغ و بلدرچین، طیوران سازه انتخابی هوشمندانه است، چرا در کنار قیمت مناسب، امکان خرید انلاین، ظاهری زیبا و محصولی با طراحی مهندسی را تهیه میکنید، محصولات در بستبندی کارتنی بسیار مقاوم، به سرتاسر کشور ارسال شده و تا محل پرورش شما بدون آسیب دیدگی حمل میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید