مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راهنمای خرید غذای سگ با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


خرید غذای خشک سگ یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی است که از این حیوانات نگهداری می کنند. همه کسانی که سگ دارند با تغذیه سگ آشنا هستند، اما آیا تا به حال فکر کرده اید که غذای سگ چیست؟

همانطور که می دانید سگ ها نژادهای مختلفی دارند و برخی از آنها غذای خشک را ترجیح می دهند و برخی دیگر غذای نرم و مرطوب را به غذای خشک ترجیح می دهند، اما نباید از این نکته غافل شد که سگ ها نیز غذایی که می خورید را دوست دارند.

ساختار این غذاها به گونه ای است که سگ ها علاقه زیادی به آنها دارند و به همین دلیل تبدیل به یک تجارت بزرگ شده اند.

طبق تحقیقات قبلی، سالانه بیش از 9 میلیارد دلار برای غذای سگ در آمریکا هزینه می شود و به همین دلیل است که تولیدکنندگان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند.

غذای سگ چیست؟

امروزه می توانید نژادهای مختلفی از سگ ها مانند اسپیتز، شیتزو و اس را مشاهده کنید که اگر آنها را نگهداری می کنید باید به فکر تهیه غذا برای آنها باشید. موادی که سازندگان برای غذای سگ در نظر می گیرند متفاوت است، اما به طور کلی می توان گفت که سگ ها با موادی مانند گوشت، غلات و فرآورده های فرعی گوشت تغذیه می شوند.

غذای مدرنی که امروزه سگ به حساب می آید به عنوان غذای خشک شناخته می شود و شبیه بیسکویت است و در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در حال حاضر فروشگاه های زیادی برای فروش غذای سگ وجود دارد که می توانید از طریق این مراکز خرید کنید. غذای خشک سگ و غذای پیشنهادی ما به شما پت شاپ آتاپت www.atapet.ir تهیه کنید.

بیشتر بخوانید  لیست دفاتر زیارتی اصفهان به همراه آدرس و تلفن

بهترین غذای سگ

شاید برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که بهترین غذای سگ چیست، در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ترکیبات مختلفی برای تغذیه سگ ها وجود دارد، اما توجه به نکات مهم برای تغذیه این حیوانات ضروری است.

غذای سگی که امروز داریم برای همه سگ ها نیست و قبل از خرید غذای خشک سگ باید از زوایای مختلف به آن نگاه کنید.


بهترین غذای خشک سگ

به طور کلی سگ هایی که روزانه مقدار مشخصی غذا مصرف می کنند باید از موادی استفاده کنند که مواد مغذی لازم را در اختیار آنها قرار دهد، بنابراین می توان گفت بهترین نوع غذای سگ، غذایی است که دارای مواد معدنی و مغذی لازم باشد.

گوشت نیز نقش مهمی در رژیم غذایی سگ ها دارد، حتی می توان گفت غذای اصلی این حیوانات است، بنابراین لازم است آن را در برنامه غذایی روزانه سگ ها قرار داد.

غذای خوب سگ باید غلات باکیفیت باشد و این غلات عمدتاً شامل برنج و جو است که از ذرت و گندم بهتر و ارزشمندتر هستند.

تولید کنندگان مشهور غذای خشک سگ از نگهدارنده های طبیعی خاصی مانند توکوفرول ها و آسکوربات ها استفاده می کنند که حاوی مواد شیمیایی مضر نیستند. به خاطر داشته باشید که برای خرید غذای خشک سگ، آزمایش این مواد نگهدارنده ضروری است.

غذای سگ ارزان بخرید

افرادی که از سگ ها نگهداری می کنند در انتخاب نوع غذا عوامل خاصی را در نظر می گیرند تا علاوه بر خرید غذای با کیفیت در هزینه های خود صرفه جویی کنند.

بیشتر بخوانید  چاقوی باغبانی چیست ؟ | چاقوی پیوند زنی چه کاربردی دارد ؟

توصیه می کنیم افرادی که اطلاعات زیادی در این مورد ندارند حتما با یک دامپزشک مجرب مشورت کنند و مشاوره های لازم را از این پزشک دریافت کنند. این پزشکان با استفاده از دانش بالای خود می توانند به شما کمک کنند تا بهترین غذا را با قیمت مناسب برای سگ های خود تهیه کنید.

نکاتی برای خرید غذای سگ

در این قسمت از مقاله ما به مجموعه نکاتی اشاره می کنیم که می تواند به شما در خرید غذای سگ مانند شیتزو، اسپیتز و … کمک کند.


راهنمای خرید غذای سگ آتاپت

برخی از افراد ممکن است ارزان ترین غذا را برای صرفه جویی در هزینه سگ خود انتخاب کنند، اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که این غذای بی کیفیت می تواند به سگ شما آسیب برساند.

هنگام انتخاب غذا، مطمئن شوید که آنهایی که در نظر می گیرید برای نژاد، سن و جثه سگ شما مناسب هستند، زیرا این گزینه ها به عنوان فاکتورهای مهم هنگام انتخاب شناخته می شوند.

امروزه می توانید غذاهایی را بیابید که حاوی مواد مغذی خاصی هستند و می توانند ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز سگ شما را تامین کنند.

تولیدکنندگانی که در این زمینه فعالیت می کنند تمام تلاش خود را کرده اند تا از فرآورده های جانبی گوشت، غذاهای دریایی، غلات و فرآورده های جانبی آرد سویا استفاده کرده و با ترکیب آنها غذای مناسب سگ تولید کنند.

شما می توانید با مشورت دامپزشک بهترین غذا را برای سگ های خود خریداری کنید، پس توصیه می کنیم به سادگی از خدمات این پزشکان غافل نشوید.

بیشتر بخوانید  آیا به نگهداری و پرورش گل یاس علاقه دارید؟

بهترین برندها برای خرید غذای ارزان

برخی از افراد ممکن است نگرانی های زیادی در مورد هزینه خرید غذای سگ داشته باشند و به دنبال غذایی باشند که علاوه بر کیفیت خوب، قیمت پایینی نیز داشته باشد، بنابراین تصمیم گرفتیم برندهایی را معرفی کنیم که به خوبی بتواند نیاز این افراد را برطرف کند.

برندهایی مانند Nutri Pet، Royal Canine، Happy Dog و غیره. جان، مفید و… از برندهایی هستند که کاملا ایده آل هستند و در لیست بهترین تولیدکنندگان خوراک دام قرار دارند.

این برندها با انبوهی از محصولات خود می توانند به خوبی نیاز شما را برای خرید غذای خشک سگ برآورده کنند و شرایط مناسب را برای شما ایجاد کنند.

منبع: آکادمی آتاپت


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *