مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راهنمای انتخاب بهترین مدل تاج برای تازه عروس ها بر اساس فرم صورت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهم ترین نکات در انتخاب تاج عروسی

از جمله اکسسوری ها و اکسسوری های مهم جشن عروسی تاج عروس است که در خرید لباس عروس بهتر است به انتخاب لباس عروس و مواردی مانند آرایش، مدل مو، فرم صورت و … توجه شود. تاتا بی عیب و نقص باشد. انتخاب داری.
یکی از مهم ترین و مهم ترین اقلامی که جزء مجموعه مکمل استایل عروس است تاج عروس است که باید قبل از مراسم عروسی تهیه شود اما در هنگام خرید باید نکات اساسی و اصولی بهترین ها را در نظر گرفت. و مناسب ترین در همین راستا در این مقاله سعی داریم نکاتی را برای انتخاب تاج برای جوانان بررسی کنیم تا به شما عزیزان کمک کرده و شما عزیزان را راهنمایی کنیم.


راهنمای انتخاب تاج عروسی

به طور کلی روز عروسی برای همه یک روز فراموش نشدنی و بسیار مهم است، بنابراین عروس خانم ها در این روز تمایل دارند زیبا بدرخشند و ظاهری منحصر به فرد داشته باشند. یکی از این معیارها و عوامل موثر بر ظاهر و استایل عروس در کنار انتخاب لباس عروس و کفش، انتخاب تاج عروس است که مدل ها و مدل های مختلفی در بازار موجود است، اما در هنگام تهیه آن بهتره خیلی حساس باشی برای داشتن یک خرید ایده آل خرج کنید.


تاج عروس

نکات مهم در خرید تاج عروسی

با توجه به اینکه تاج های عروس تازه عروس در سبک ها و شکل های مختلفی طراحی می شود، انتخاب برای جوانان تا حدودی سخت است، اما با توجه به موارد مهمی که در این زمینه موثر است، می توان بدون کم و کاستی خرید مناسبی انجام داد. بهتر است بعد از تهیه لباس عروس و تعیین مدل مو تاج خود را خریداری کنید و سعی کنید آن را با یکدیگر هماهنگ کنید تا در مراسم عروسی خود بهترین استایل را داشته باشید.
باید در نظر داشت که تاج عروسی یکی از آخرین خریدهای سبک عروسی است و آن را به آخرین مراحل آماده سازی عروسی خود اختصاص دهید، زیرا در ابتدا باید فاکتورها و معیارهای زیادی را تعیین کنید و سپس مراسم عروسی را آماده کنید. مطابق با آنها تاج گذاری کنید. در زیر به معرفی این معیارها و موارد مهم و موثر پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید  تاثیر دوچرخه سواری بر شادابی پوست

نوع شکل صورت:

به طور کلی باید گفت که صورت و صورت افراد شکل های متفاوتی دارد. انتخاب مدل آرایش و مدل موی متناسب با فرم صورت یکی از مهم ترین نکات زیبایی در عروسی است. پس از انتخاب مدل مو و آرایش، تاج خود را انتخاب کنید. برای این کار بهتر است با آرایشگر خود مشورت کنید. اگر صورتتان گرد و چاق است بهتر است از تاج های بلند و کشیده استفاده کنید و اگر صورتتان دراز است یا مدل موهایتان به سمت بالا است بهتر است از تاج های نخ دار استفاده کنید.


انتخاب تاج عروسی

مدل جواهرات:

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب تاج باید به آن توجه کرد، مدل جواهرات است. اگر سرویس زیورآلات عالی است و نگین های زیادی وجود دارد، سعی کنید تاج ساده ای انتخاب کنید. همچنین اگر تور یا کمر لباس شما یا قسمت بالاتنه از توری، مروارید و نگین است، بهتر است یک تاج بسیار ساده برای خود انتخاب و تهیه کنید.

به تفاوت قد عروس و داماد توجه کنید:

در نظر داشته باشید که عروس با وجود هر گونه اختلاف قد با داماد، تنها با انتخاب درست می تواند اشتباه ظاهری داشته باشد و این تفاوت قد را کم و بیش نمایان کند. اگر اختلاف قد عروس و داماد زیاد است، می توانید با استفاده از اکستنشن های بلند و تاج های بلند این اختلاف را کاهش دهید. اگر اختلاف قد شما خیلی کم یا حتی زیاد است از مدل موی کم رنگ یا موهای باز و تارهای نازک یا تاج هایی با قد کم استفاده کنید یا از مدل های تاج روی پیشانی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  گالری عکس از مدل گوشواره های جدید 2017

مدل و طرح لباس:

اگر لباس عروس دارای نگین و مروارید و سنگ دوزی زیاد است بهتر است تاج ساده انتخاب کنید. همچنین اگر لباس دارای گل های توری و تزئینی است و پر زرق و برق است، بهتر است از یک تاج ساده استفاده کنید. اما اگر لباس ساده ای دارید به راحتی می توانید تاج های براق را با نگین انتخاب کنید.

باید بخوانید:

مدل مو و نوع آرایش:

باید به طرز تهیه تاج با توجه به مدل موهایتان توجه کنید. تاج عروس نقش مهمی در جذابیت استایل دارد. پس ابتدا باید مدل موی خود را انتخاب کنید و توجه داشته باشید که چه مدل تاجی به شما می آید و با توجه به فرم صورت و مدل موهایتان بهتر است. بنابراین باید مدل موی متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید و سپس با توجه به نوع مدل تاج را آماده کنید. معمولا آرایشگران ماهر می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.


مدل تاج عروس

با یک آرایشگر مشورت کنید:

برای انتخاب تاج بهتر است ابتدا با آرایشگر خود مشورت کنید. آرایشگر شما به شما کمک می کند تا مطابق با تجربه ای که دارد تاج را انتخاب کنید. در واقع با توجه به مدل مو و نوع آرایش بهترین انتخاب را به شما می دهد و می توانید مدل مورد نظر خود را اجاره یا خریداری کنید.

تاج های رنگی:

معمولا رنگ در نظر گرفته شده برای تاج، نقره ای است. اما تاج هایی با نگین های رنگی و طلایی نیز در بازار موجود است. اگر انتخاب درستی کرده باشید و هماهنگی و تناسب لازم را رعایت کرده باشید می توانید از تاج های رنگی استفاده کنید. در انتخاب تاج های رنگی به رنگ لاک و آرایش ناخن دقت کنید. در آخر به خاطر داشته باشید که هر چه تاج عروسی سبکتر باشد بهتر روی سرتان قرار می گیرد و باعث ناراحتی نمی شود.

بیشتر بخوانید  جوانسازی پوست و لاغری موضعی با لیزر فوتونا


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *