رانندگی در این شهرهای دنیا افتضاح است!


شهرهایی در دنیا هستند که با وجود ویژگی های برجسته ای که آنها را متمایز می کند، آنقدر رانندگان بی احتیاطی دارند که رانندگی و حمل و نقل در این شهرها کار را سخت و بعضا غیر قابل تحمل کرده است!

با دلگرم کننده با تکنیک های مدرنی که از 10 شهر در سراسر جهان آمده است آشنا شوید.

رم، ایتالیا)

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

جملات طنز زیادی در مورد رفتار بد رانندگان ایتالیایی گفته می شود که بسیاری از آنها دور از واقعیت نیست. بسیاری از رانندگان در رم علاقه ای به رانندگی ایمن ندارند و در اسرع وقت به سپر خودروی شما نزدیک می شوند. افراد کمی از آینه استفاده می کنند، آنها معتقدند که فقط وسایل نقلیه روبرو یا کنار شما در ترافیک کارآمد هستند! البته بستن کمربند در این شهر فقط یک پیشنهاد است. به همین دلایل، آمار مرگ و میر در جاده های ایتالیا همچنان بالاست و روزانه چندین تصادف در داخل شهر و خارج از آن گزارش می شود. بنابراین، اگر می خواهید با آرامش بیشتری در اطراف رم سفر کنید، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

بمبئی (هند)

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

البته تا زمانی که در ترافیک این شهر گیر نکنید باور نمی کنید، اما رانندگی در بمبئی شما را به تمام عادات بد و مانورهای خطرناکی که در طول آموزش رانندگی داشته اید باز می گرداند. سبقت گرفتن از نقاط کور، ترمزهای ناگهانی در حاشیه خیابان بدون توجه به سایر وسایل نقلیه، عدم توجه خودروها به خطوط وسط خیابان که البته به سختی به آنها توجه می شود. افرادی که کنار جاده در حال استراحت هستند، اتوبوس های بزرگ و شلوغ و حیوانات را نیز باید اضافه کرد. به این دلایل، کوبیدن سر به فرمان کافی به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید  حلقه لبخند..!! سری 53

آتن، یونان)

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

فقط به دلیل اینکه یونانی ها بنیانگذاران تمدن مدرن بودند، نباید نتیجه گرفت که رانندگی آتن یک مدل جهانی رانندگی است. نادیده گرفتن قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، با کمبود جای پارک، به این معنی است که هر خیابان می تواند توسط خودروهای پارک شده با هماهنگی و حتی همگام سازی فرعی مسدود شود. موتورسیکلت ها و اسکوترها را هم اضافه کنید که خروشان از آنها سبقت می گیرند و عابران پیاده که به سرسختی خود افتخار می کنند.

اولان باتور (مغولستان)

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

رانندگی در اولان باتور می تواند سخت تر از رانندگی در تمام شهرهای ذکر شده در این مقاله باشد. این شهر حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد، اما تنها یک چهارم جاده های شهر آسفالت است، هرچند بخش های آسفالت شده از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. علاوه بر محدودیت های شهری، درصد کمی از جاده های بین شهری استانداردهای راهسازی را رعایت می کنند. بستن کمربند ایمنی نیز غیرعادی است. اختلاف دمای شدید تابستان و زمستان در این کشور (حدود 40 درجه) و استانداردهای پایین خودروهای مغولی احتمال وقوع هر اتفاقی را افزایش می دهد.

پاریس، فرانسه)

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

پاریس تنها به دلیل طاق پیروزی در این لیست قرار دارد، یک خط ترافیک متراکم با 13 ورودی، بدون هیچ علامت، علامت گذاری و علامت و صدها راننده که می دانند کجا می خواهند بروند. همچنین به بچه هایی که در حال بازی هستند و رانندگانی که ناگهان جلوی ماشین شما می پیچند توجه کنید. دروازه پیروزی در پاریس کابوس تمام رانندگان اروپایی است.

پکن، چین)

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

با تردد حدود 3 میلیون وسیله نقلیه در خیابان های این شهر، پایتخت چین با هر تعریفی گیج کننده به نظر می رسد. مانند سایر شهرها، قوانین راهنمایی و رانندگی مانند حرکت بین خطوط و توجه به علائم و نشانه ها تقریبا نادیده گرفته می شود. همچنین باز کردن راه برای خودروهای پلیس یا آمبولانس در بین رانندگان پکن غیرمنطقی است، حتی زمانی که زنگ هشدار آنها روشن است.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی اونور تونا بازیگر نفش علیهان در سریال سیب ممنوعه

اورلاندو (ایالات متحده آمریکا)

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

بهترین نقاط جهان همیشه بدترین رانندگان را دارند. همیشه پشت چراغ قرمزهای اورلاندو منتظر افرادی باشید که قصد دارند ماشین شما را با زور و تهدید بدزدند. ترافیک سنگین در مقابل مراکز خرید غول پیکر و صف برای کسانی که می خواهند به بزرگترین شعبه مک دونالد در دنیا برسند یکی از چالش های پیش رو است. پدر و مادر خسته، ماشین های کرایه ای، بی اطلاعی از خیابان و شیطنت بچه ها با آنها، همه آن چیزی که برای وقوع یک تصادف لازم است را دارند.

سئول، کره جنوبی)

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

احتمالاً جالب ترین چیز در مورد رانندگی در سئول این است که اتوبوس های حمل و نقل می توانند علائم راهنمایی و رانندگی را که همه باید رعایت کنند نادیده بگیرند. البته رانندگان معمولی چراغ راهنمایی را زیاد جدی نمی گیرند. عابران پیاده از دست این رانندگان در امان نیستند. نه تنها اتومبیل، بلکه موتورسیکلت و اسکوتر، پیاده روها و هر جایی که آسفالت راهی برای رسیدن به هدف در نظر گرفته می شود. البته نباید ترافیک سنگین در روزهای تعطیل در جاده های خارج از شهر را فراموش کرد.

تورنتو (کانادا)

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

این شهر آماده پذیرایی از شما با یکی از سخت ترین ترافیک هایی است که در طول زندگی خود تجربه خواهید کرد. شلوغ ترین بزرگراه شهر (401) روزانه حدود نیم میلیون خودرو را در خود جای می دهد. بزرگراه به اندازه 18 خط است، اما هنوز، در ساعات شلوغی، وسایل نقلیه به طرز مضحکی کند هستند.

مانیل، فیلیپین)

رانندگی در شهرهای سراسر جهان

حرکت بین خطوط سه گانه، نادیده گرفتن سایر رانندگان، عدم استفاده از چراغ راهنمایی، نادیده گرفتن چراغ قرمز و غیره. اینها چیزهایی هستند که هنگام رانندگی در مانیل اتفاق می افتد. علاوه بر این، استفاده از خطوط مخالف برای جلوگیری از ترافیک سنگین، شلیک آژیر و جنون و انحراف به چپ از لاین سمت راست خیابان نیز از ویژگی های رانندگان فیلیپینی است. به همه این شرایط بد جاده و علائم رانندگی ناقص را اضافه کنید تا ایده خوبی از رانندگی در مانیل به دست آورید.

بیشتر بخوانید  بیوگرافی و نقاشی های المیرا بهشتی

استراحت بعدی


دیدگاهتان را بنویسید