راننده اتوبوس با پنچر کردن آمبولانس کودک دو ساله را کشت / بهانه عجیب راننده!



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، بررسی تصاویر دوربین های مداربسته در پرونده مرگ دختر بچه دو ساله ای که بر اثر انفجار آمبولانس جان خود را از دست داد و دیر به بیمارستان رسید، منجر به شناسایی اتوبوس شد. . راننده ای که باعث شکست آمبولانس شد. مرد می گوید وقتی روی خط مخصوص دید که عصبانیت راهش را بسته است چرخ های آمبولانس را سوراخ کرده است.

این حادثه ظهر سه شنبه گذشته رخ داد و افکار عمومی را به شدت تحت تأثیر قرار داد. گفته می شود ظهر آن روز خانواده یک دختر بچه دو ساله را به مطب پزشک اطفال در خیابان شهید بهشتیه بردند. دختر جوان بیماری خاصی داشت و اولین معاینه نشان داد که او مشکل قلبی دارد.

در این مورد به آمبولانس اطلاع داده شد تا سریعا به بیمارستان منتقل شود. با ورود آمبولانس به دلیل شرایط ترافیکی این خیابان، نبود جای پارک مناسب و وضعیت بد دختری جوان، خدمه آمبولانس مجبور شدند آمبولانس را در لاین مخصوص پارک کرده و وارد ساختمان پزشک شوند. پس از انجام عملیات احیاء، کودک باید برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل می شد، اما با خروج تکنسین های آمبولانس و دختربچه از ساختمان پزشک، دو دستگاه آمبولانس پنچر شد و امکان انتقال دختر به بیمارستان وجود نداشت. بیمارستان آنها به دنبال آمبولانس دیگری بودند، اما تا رسیدن ماشین دوم، دختر دوباره به دلیل حمل و نقل طولانی مدت به بیمارستان در وضعیت بدی قرار گرفت و این بار جان خود را از دست داد.

دستگیری راننده اتوبوس

ظهور این حادثه تلخ و انتشار آن در رسانه ها افکار عمومی را جریحه دار کرد. همه فردی را که آمبولانس را شکسته و مانع حرکت آنها شده مقصر این اتفاق وحشتناک می دانند. در این شرایط تیمی از ماموران پلیس پایتخت به دستور بازپرس جنایی تهران راهی محل حادثه شدند و برای شناسایی فردی ناشناس به بررسی تصاویر ضبط شده از دوربین های مداربسته پرداختند. این تصاویر نشان می دهد که راننده اتوبوس عامل این حادثه بوده است.

بیشتر بخوانید  فوتی‌های سیل در جنوب به ۱۰ نفر رسید / انتقال ۳۰۰ خانم باردار پرخطر و بیماران خاص به مناطق امن

او پس از برخورد با آمبولانس در لاین مخصوص چندین بار بوق زد اما وقتی دید آمبولانس حرکت نمی کند با عصبانیت از اتوبوس پیاده شد و دو آمبولانس را پنچر کرد. سپس سرعت به جلو و عقب تغییر کرد. با این سرنخ طولی نکشید که این فرد در منزلش در یکی از محله های جنوبی پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

بیمار بی گناه

دختر دو ساله ای که در حین سوراخ شدن اورژانس جان خود را از دست داد به بیماری چهار پلژی مبتلا شد. با این بیماری ها، نوزاد ممکن است گهگاه پس از خوردن غذا یا شیر آنها را واژگون کرده و خفه شود. این متخصص اطفال که پیش از این سه بار به مطب مراجعه کرده اما در روز پزشک زنان و زایمان حالش بدتر شده است، گفت: روز سه شنبه قبل از ساعت 12 پدر و مادر کودک با من تماس گرفتند و گفتند دخترشان بیمار است. تصادف. به آنها گفتم اگر بخواهند می توانند بچه را به مطب من بیاورند یا به بیمارستان بروند. در خانه بودم که زنگ زدند و گفتند می خواهند بچه را بیاورند مطب.

وی ادامه می دهد: پس از این تماس به مطب مراجعه کردم و والدین کودک دختر خود را به مطب منتقل کردند. وقتی متوجه شدم این دختر مشکل قلبی دارد، عملیات احیا را شروع کردیم و همزمان با آمبولانس تماس گرفتیم و درخواست آمبولانس کردیم تا او را به بیمارستان برسانند. با رسیدن آمبولانس ها با کمک آنها عملیات احیا را تا تایید وضعیت بیمار ادامه دادیم. پس از تایید وضعیت او مجبور شد به بیمارستان منتقل شود. در علم پزشکی وقتی کودک دچار حمله می شود باید سریعا او را به بیمارستان ببریم تا به دستگاه اکسیژن ثابت وصل شود و ۲ یا ۳ روز او را درمان کنیم.

بیشتر بخوانید  ستاره فرانسوی در تورین; توافق نهایی حاصل شده است

وی ادامه می دهد: در چنین مواقع حساسی معمولا با یک بیمار به بیمارستان می روم و آن روز می خواستم با کودک به بیمارستان بروم و به بیمارستان بروم اما در اوج ناباوری متوجه شدیم که آمبولانس در گردش بود حدود 10 دقیقه طول کشید تا به آمبولانس دوم رسید اما متأسفانه کودک جان خود را از دست داد. متخصص که با وسیله نقلیه ای غیر از آمبولانس نمی توانست به بیمارستان منتقل شود، حتی اگر در آغوشش بود باز هم خطرناک بود اما در آمبولانس ماند و تکان نخورد تا به بیمارستان منتقل شود. من از این حادثه بسیار متأسفم و از مرگ این کودک بسیار متأسفم.

اظهار پشیمانی

راننده اتوبوس مردی 39 ساله است که متهم به تخریب، قتل عمد و اخلال در نظم عمومی است. او به شدت پشیمان می شود و می گوید وقتی فهمید که یک اقدام عجولانه از روی ناآگاهی منجر به مرگ کودکی بی گناه شده است، بسیار اندوهگین و اندوهگین شده است. وی پس از دستگیری به سوالات تیم تحقیق پاسخ داد.

چه چیزی باعث شد به شکستن چرخه اضطراری فکر کنید؟

آمبولانس در یک لاین مخصوص پارک شده بود و من به دردسر بزرگی افتاده بودم. آنقدر عصبانی شدم که دیگر کنترلی روی مغز و رفتارم نداشتم. نمی دانم چه شد که پیاده شدم و چرخ ها را سوراخ کردم تا عصبانی شوم.

جدا از اینکه آمبولانس می تواند در هر مکانی پارک کند، آیا در آن لحظه فکر نمی کردید که وضعیت بیمار وخیم باشد؟

ظهر بود. فکر کنم ساعت 12 بود. هوا خیلی گرم بود و گرما غرق در من شده بود. کولر نداشتم و از صبح خیلی عرق می کنم. گرما به مغزم نفوذ کرده بود، بنابراین نمی دانستم عمل وحشتناک من باعث مرگ یک کودک شده است. من خیلی متاسفم و شما نمی دانید از چه رنجی می برم.

بیشتر بخوانید  آمار کرونا ۱۱ آبان ۱۴۰۰؛ شناسایی ۱۰۱۰۴ بیمار جدید / ۱۶۰ نفر جان باختند -

راه بسته بود و راه دیگری نبود؟

آمبولانس درست در جایی پارک شده بود که نمی توانستم خط را عوض کنم. البته باید کمی عقب می رفتم تا بتوانم وارد لاین دوم شوم اما چون گیج بودم مغزم کار نمی کرد. بعد از تصادف مسافت را برعکس کردم و وارد خط دوم شدم و رفتم.

کار سختی بود؟

نمیدانم چه بگویم. اشتباه کردم و تاکید می کنم در آن لحظه از گرما خیلی ناراحت شدم. چند دقیقه صبر کردم اما راننده آمبولانس نیامد. وقتی دیدم نیامده از اتوبوس پیاده شدم و 2 چرخ را سوراخ کردم. در آن شرایط تجهیزات باید راه زیادی را طی می کردم.

چه زمانی متوجه شدید که اقدام وحشتناک شما باعث مرگ یک کودک دو ساله شده است؟

فردای آن روز چهارشنبه خبر را در رسانه ها خواندم و نمی دانید چقدر وجدانم ترسیده و عذاب داده بود. حتی از ترس تلفن همراهم را خاموش کردم اما در نهایت پلیس مرا دستگیر کرد. در آن زمان واقعاً فکر نمی کردم داستان با مرگ یک کودک بیمار و دام من تمام شود. اگر می دانستم هرگز مرتکب چنین اشتباه بزرگی نمی شدم.

دیدگاهتان را بنویسید