راموس: آرزوی پنجمین قهرمانی ام در لیگ قهرمانان – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمسرخیو راموس که به تازگی طلسم 16 ساله خود در رئال مادرید را به پایان رسانده و در قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن پیوست ، معتقد است که تیم فرانسوی تا رسیدن به لیگ قهرمانان فاصله زیادی ندارد. PSG دو فصل پیش راهی فینال این رقابت ها شد و فصل گذشته در مرحله نیمه نهایی از رقابت ها کنار رفت. آنها امیدوارند که با اضافه شدن بازیکنانی مانند سرخیو راموس ، اشرف حکیمی ، جورجینیو وینالدوم و جانلوئیجی دونارما ، آنها بتوانند عنوان قهرمانی اروپا را نیز کسب کنند.

راموس 35 ساله که در دوران اوج خود در رئال مادرید ، مقابل شبکه تلویزیونی پاری سن ژرمن ، چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان شد ، گفت: “آنچه بیشتر از همه متوجه آن شدم قدرت باشگاه بود.” عطش پیروزی که بازیکنانش دارند. آنها می خواهند با چنین رویکردی به باشگاه بیایند. پاری سن ژرمن در حال حاضر در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند و بسیار نزدیک به پیروزی در مسابقه است و این من را مجذوب خود می کند.

وی افزود: حضور من در پاری سن ژرمن نیز می تواند یک ارتباط کامل باشد. برای من خیلی خوب است که بتوانم در لیگ قهرمانان برای پاری سن ژرمن بازی کنم. این رویایی است که به آن فکر می کنم ، پنجمین قهرمانی من در لیگ قهرمانان و اولین قهرمانی ام برای این باشگاه.

این مدافع اسپانیایی که در سال 2005 از سویا به جمع سرخپوشان مادرید پیوست ، به رئال کمک کرد 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا ، دو جام اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان را بدست آورد. او در 671 بازی برای رئال به میدان رفت و 101 گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید  برای کوچولوهات این دونات‌های عروسکی خوشمزه رو درست کن تا لذت ببرن! | طرز تهیه دونات عروسکی با کمترین هزینه مواد + ویدئو

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید