رامبد جوان راز 6 سالگی خود را فاش کرد و همه چیز را فاش کرد!!!


رامبد جوان تبریزی (زاده ۱ دی ۱۳۶۰) بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است. وی علاوه بر حضور در فیلم های متعدد، سابقه همکاری طولانی با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دارد و از اوایل دهه 1370 با این رسانه همکاری می کند.


رامبد جوان

دیدگاه‌های سیاسی او از دیدار با سید علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران و دیدگاه‌های وی درباره قاسم سلیمانی تا دعوت مردم ایران به مقاومت در سال ۱۳۹۹ در رسانه‌های فارسی‌زبان منتشر شد. سفر او به کانادا که رسانه ها از آن به عنوان تولد یک پسر یاد کردند، در رسانه های ایران نیز جنجال زیادی به پا کرد. در آخرین دوره دهه 1390 جوانان بیشتر به خنده معروف بودند.


رامبد جوان

رامبد جوان در 31 آذر 1360 در خانواده ای سنتی در تهران متولد شد. شروع هنری او در تئاتر، تلویزیون و سینما بود. او در یازده فیلم بازی کرده است. او در یکی از اپیزودهای سریال پرطرفدار زنان نقش کوچکی داشت و همین باعث شد تا در سریال خانه سبز در نقش «فرید صباحی» حضور پررنگی داشته باشد.

«فرید جنگلابرد» نامی است که رامبد مدتی است در دهه 70 با آن آشنا شده است. نقش هایی که جوانان در سینما و تلویزیون بازی می کنند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در 27 اسفند 93 با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در سال 1393 از وی طلاق گرفت. دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.


بیشتر بخوانید  جزئیات پیش ثبت نام خودروهای سایپا بدون واریز وجه

دیدگاهتان را بنویسید