رامبد جوان درباره حمیدرضا صدر نوشت / به عنوان مردی که مریخ را دید – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، رامبد جوان ، مجری ، بازیگر و کارگردان فیلم و تلویزیون در یادداشت ویژه خبرگزاری مهر به نقل از حمیدرضا صدر ، منتقد سینما و مفسر فوتبال که پس از یک دوره بیماری درگذشت.

“حمید عزیز ، حمید مهربان ، حمید باصر ، حمید بسیار باهوش و حمید بسیار صادقانه و محترمانه ، بسیار متاسفم در مورد آن دیگران نمی توانم درباره فیلم ها با شما صحبت کنم. مربوط به فیلم هایی که دوستان آنها ما داریم.

در مورد فوتبال ، جایی که شما مانند کسی که مریخ را دیده است با من صحبت می کنید ، و در مورد دوستی که هیچ چیزی از مریخ نمی داند با من صحبت می کنید و سعی می کنید تغییر ایجاد کنید. ازش درمورد من این جذاب و مطلوب را درک کنید بشه.

حمید مادر از این بابت ناراحتم دیگران من تو را نمی بینم و دیگران فرصت خندیدن با تو رو از دست دادم شما و شریک زندگی خود مهربانی شما و بسیاری از دختران عسل خاطرات من و نگار ساخت و ساز اگرچه کوتاه ، اما مطمئنا فراموش نشدنی است.

برای من ، شما نقاشی هستید که می توانید در میان علاقه مندان بسیاری در یک موزه پیدا کنید راز او و شانه ها برای چند ثانیه کوتاهی او دید ، اما هرگز فراموش نکرد.

“شما برای هر یک از دوستان خود ابدی هستید.”

بیشتر بخوانید  خلاصه بازی پرسپولیس 2-0 آلومینیوم

دیدگاهتان را بنویسید