راستگویی و حسن خلق سرلوحه کار روابط عمومی ها باشد



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، آیت الله لطف الله دیکام در جمع مدیران روابط عمومی استانداری فارس گفت: راستگویی، عدالت و حسن خلق در ارتباط با ارباب رجوع ادامه راه شهدا و تقویت اعتماد عموم و مردم است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید از نظر روحی و روانی به مسئولان نزدیک شود، افزود: مهارت های ارتباطی دل ها را به هم پیوند می دهد و مدیر روابط عمومی ماهر فردی است که بتواند دل ها را با مجموعه خود پیوند دهد.

وی با تاکید بر اینکه اخلاق خوب یک رابطه کارآمد ایجاد می کند و بدون اخلاق خوب مجموعه ضرر می کند، ادامه داد: مهارت های ارتباطی موثر جذابیت ایجاد می کند و باعث موفقیت در کسب و کار می شود.

نماینده ولی فقیه از فارس گفت: در اسلام به آداب معاشرت بسیار تاکید شده است و مدیران روابط عمومی باید به این نکته توجه کنند.

آیت الله دشکام توجه به آداب معاشرت را از ویژگی های مشترک مسلمانان با اروپایی ها و آمریکایی ها دانست و افزود: تفاوت هایی نیز وجود دارد از جمله اینکه تمدن غرب با لباس هایی که شبیه عدالت است ظلم می کند و آن را نادرست نمی داند. اما در تمدن اسلامی اشتباه است.

وی گفت: در حوزه روابط عمومی نباید ظلم شود چرا که نمی توان با ظلم رابطه خوبی برقرار کرد.

بیشتر بخوانید  آخر هفته خنک منتظر تهران

امام جمعه شیراز تاکید کرد: مدیران روابط عمومی باید واقعیت اسلام را بیان کنند چرا که امروز میدان جنگ و مهارت ارتباط موثر درازمدت از اخلاق سرچشمه می گیرد و عدالت و انصاف مهمترین ارکان آن است.


دیدگاهتان را بنویسید