مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رادیو و تلویزیون باید گران‌ترین عوامل را در اختیار داشته باشد –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، ایسنا نوشت: بهروز رضوی، صدای نام‌آشنای رادیو، افزایش دست‌مزد دست‌اندرکاران صداوسیما به ویژه نویسندگان را عامل بهبود اوضاع این رسانه عنوان کرد.

این گوینده پیشکسوت درباره مشکلات فعلی سازمان صداوسیما یادآور شد: در سازمان ما نیروی بدنه‌ ـ دست اندرکاران تولید برنامه، سازندگان و نویسندگانش ـ دستمزدهای عادلانه و منصفانه‌ای نمی‌گیرند. حتی دستمزدشان مثلا در مقایسه با نویسندگان مطبوعات هم کمتر است. باید در نظر داشت که رسانه‌ای مثل رادیو و تلویزیون باید گران ترین عوامل را در اختیار داشته باشد.

او افزود: باید بگردند آدم‌های گران پیدا کنند تا برایشان بنویسند. اینکه جوان صاحب ذوقی که انشای مدرسه‌اش خوب بوده بیاید برنامه رادیویی یا تلویزیونی بنویسد راه به جایی نخواهد برد. حتما در این زمینه اعمال نظر داشته باشند. حتما به این نکته توجه کنند که بخش تالیف ما ضعیف است؛ این بخش باید تقویت شود و چنانچه این بخش تقویت شود، در همه بخش‌های دیگر تاثیر می‌گذارد.

رضوی در ادامه پیشنهادش به رییس جدید صداوسیما ـ پیمان جبلی ـ به منظور بهبود اوضاع این رسانه را اینگونه عنوان کرد: سرمایه گذاری با این حساب باشد که ما پول خوب می دهیم و نویسنده‌های خوب و گران را می‌آوریم. نویسندگانی که نقطه نظرات و طرز فکرشان ثابت شده است و  قابل قبول هستند. نه اینکه آدم خوش ذوقی که دستی به قلم دارد و می‌تواند بنویسد را بیاوریم که نتیجه می‌شود حرف‌های شعاری و سرتا پا تکراری. مدیریت جدید سازمان صداوسیما باید برای این موضوع فکری بکنند تا ان شاءالله اوضاع بهتر شود.

بیشتر بخوانید  سرپرست جدید تالار هنر معرفی شد
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *