مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رادیو: شب گذشته خوزستان شرایط آرامی را تجربه کرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


رادیو: شب گذشته خوزستان شرایط آرامی را تجربه کرد

MeetNews – شب گذشته در سوسنگرد ، به استثنای چند تجمع محدود ، شرایط آرام بود و تجمع هایی که بیشتر در غرب خوزستان برگزار می شد ، به شرق خوزستان رسید ، مانند شهرهای مسجدسلیمان و ایذه.

با این حال ، در هر دو شهر مسجدسلیمان و ایذه ، اجتماعات محدودی تشکیل شد.
نماینده مردم شوش ، در میان تظاهرکنندگان ، آنها را به هوشیاری در برابر انقلاب و برهم زدن نظم کشور دعوت کرد تا معاندین از این آب گل آلود ماهی نگیرند.

با افزایش تولید سد کرخه از 75 متر مکعب در ثانیه به 140 متر مکعب در ثانیه ، رودخانه ها ، مزارع و مزارع غیرقانونی پایین دست استان خوزستان آبیاری شدند.
با پیگیری سپاه و بسیج ، تانکرهای آب به 20 درصد از منطقه خوزستان رسیدند که تحت تنش آبی قرار داشتند و اکنون هیچ بخشی از خوزستان بی آب نیست.

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب غربی گفت: یک تانکر 15 هزار لیتری و هفت تانکر 10 هزار لیتری به مدت یک هفته در دام روستاهای بستان آب دام و دام روستاییان را تأمین می کنند.
سرتیپ دوم امیر بیدادی گفت: 170،000 لیتر در روز و در مجموع یک میلیون و 190،000 لیتر آب آشامیدنی در یک هفته در این منطقه توزیع می شود.

استاندار خوزستان گفت: در سراسر استان هدف حل مشکل آب حدود 702 روستا با وام های ملی و استانی و اردوگاه های محرومیت زدایی بسیار خوب از سپاه و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان حداکثر ظرف مدت حداکثر یک سال.
دادستانی خوزستان تأکید کرد: مردم باید صفوف خود را از ضد انقلاب جدا کنند.

بیشتر بخوانید  بسیج و سپاه در قلب آتش "نارک" / ایجاد نقشه 100 نیروی بسیجی در برابر آتش ‌ + تصویر

دادستان و انقلاب اسلامی خوزستان با صدور بیانیه ای ضمن تأکید بر آزار و اذیت حقوق بشر و مطالبه حقوق آنها ، اظهار داشت: صفوف مردم غیور خوزستان از صف ضد انقلاب جداست و اجازه پیوند خارجی را نخواهد داد. گروهها تهدید به امنیت و صلح در خوزستان می کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *