رابطه پنهانی ایلان ماسک با همسر موسس گوگل خبرساز شده است



به گزارش سلام نو به نقل از منابع، وال استریت ژورنال اعلام کرد که ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، سال گذشته با نیکول شاناهان، همسر سرگئی برین، یکی از بنیانگذاران گوگل، رابطه پنهانی داشته است.

بر اساس این گزارش، ماجرا در دسامبر 2021 و در جریان نمایشگاه سالانه «آرت بازل» در میامی آمریکا اتفاق افتاد. یک ماه پس از این “ماجراجویی عاشقانه” سرگئی برین و نیکول شاهانان از یکدیگر جدا شدند. مشخص است که دادگاه به دلیل “اختلافات غیر قابل حل” تصمیم به طلاق گرفته است. مشخص نیست که آیا عامل «خیانت» به عنوان یکی از موارد «طلاق تقصیر» بین دو طرف مورد قبول دادگاه بوده است یا خیر. در صورت تایید چنین عاملی، قاضی معمولاً شخص مقصر را از بسیاری از حقوق مالی محروم می کند.

البته ایلان ماسک در واکنش به این خبر ادعای وال استریت ژورنال را تکذیب کرد و اعلام کرد که «من و سرگی با هم دوست هستیم و دیشب در یک مهمانی بودیم!» او همچنین تاکید کرد که تنها نیکول، همسر سابق سرگئی برین را دیده است. همسر، دو بار در سه سال گذشته و اینکه هیچ رابطه عاشقانه ای بین آنها وجود نداشت.

سرگئی برین و ایلان ماسک سال ها رابطه دوستانه ای با هم داشتند. طبق گزارش وال استریت ژورنال، مالک تسلا و اسپیس ایکس در مراسمی در سال 2022 از آقای برین عذرخواهی کرد.

بر اساس این گزارش، از زمان وقوع این حادثه، سرگئی برین از تحقیقات متعددی در مورد فعالیت های ایلان ماسک در شرکت های مختلف و به ویژه سرکوب این میلیاردر غوغا توسط توییتر حمایت کرده است.

بیشتر بخوانید  درخت پالونیا چیست ؟ | کاشت این درخت جرم است

دیدگاهتان را بنویسید