مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رابطه جدید الهام چرخنده با سحر قریشی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

الهام چرخان او متولد 1357 است. الهام چرخان او با بازی در سریال آوای باران بسیار به شهرت رسید. الهام چرخان او از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخان فرشید نوابی.

الهام چرخان

الهام چارگنده بازیگر سینما و تلویزیون که مدتی است بازیگری نمی کند، درباره فعالیت های خود در خارج از عرصه بازیگری گفت: دو سال است که پیشنهاد بازی در سینما به من می گذرد و دلیل آن را نمی دانم؛ به همین دلیل است که در سینما به من پیشنهاد شده است. اما در حال حاضر در حال ساخت یک برنامه 30 قسمتی به نام «با من قدم بزن» با موضوعات اجتماعی هستیم. در این حرفه به عنوان مجری و البته تهیه کننده فعالیت می کنم. این برنامه باید از شبکه دو پخش شود.

بازیگر «آواهای باران» ادامه داد: در زمانی که بازی نمی کردم، مشغول ساخت مستند بودم و مستندی 10 قسمتی با موضوع شهدای اقلیت ساختم.

چاخنده در نهایت گفت: امیدوارم راه هموار شود و دوباره بازیگری را شروع کنم.

الهام چرخان

الهام چرخشی از تلاوت قرآن تا والیبال

الهام چارگنده قاری قرآن مهدیه تهران بود و چندین سال در عرصه ملی والیبال را ادامه داد. سالها در مساجد بسیج به تدریس نقاشی پرداخت.

الهام چرخان

داستانی در مورد تغییر حجاب الهام

الهام چارگنده در نوروز 1392 با انتشار تصویری فرا رسیدن عید را به رهبر انقلاب تبریک گفت و از تغییر حجاب خبر داد. اقدام او با حمایت و مخالفت های زیادی همراه بود. بسیاری از هواداران او را نماد تبلیغات چادر می دانستند و از او حمایت می کردند.

بیشتر بخوانید  شماره گذاری و تحویل خودروهای تیبا، تیبا2 و ساینا در حال انجام است

پس از آن الهام گرهنده برای ترویج حجاب و چادر به فعالیت های اجتماعی پرداخت و به گفته خودش در این راه دچار مشکلات عدیده ای شد.

با تشکر از الهام بخش در پارلمان

کمیسیون فرهنگ مجلس نهم در سال 1392 از الهام چارگنده به دلیل فعالیت در عرصه دفاع و اشاعه فرهنگ ایرانی تجلیل کرد.

الهام چرخان

بازیگری الهام گرفته شده است

الهام چارگنده با فیلم عروسی مهتاب به کارگردانی خسر ملکان در سال ۱۳۷۵ وارد عرصه بازیگری شد. سریال داروخانه ماجرایی به کارگردانی رسول نجفیان اولین کار تلویزیونی الهام فرحدانه است که در سال ۱۳۷۹ پخش شد.

الهام چرخان

جدایی الهام روهنده از همسرش

“گاهی اوقات دوستان ما به ما می گویند که شما خیلی شبیه ژول و جولی هستید.” اسپینر در مورد خودش و همسر سابقش صحبت می کند. از فرشید نوابی که در مورد او می گوید: فرشید گوش است و من دهان و شاید به همین دلیل است که ما همدیگر را خیلی درک می کنیم و با هم احساس خوشبختی می کنیم چون مثل تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم. اما این پازل در پایان سال 1992 از بین رفت.

نوایی و چاهنده که سال گذشته در سریال «پروانه» با هم بازی کردند، قبل از تعطیلات نوروزی بی سر و صدا از هم جدا شدند. معلوم است که پسر کوچکترشان نیز نزد پدرش ماند. نوابی و چخنده که در دوران جوانی و زمانی که چاخنده فقط 18 سال داشت با هم ازدواج کرده بودند، هیچ‌وقت درباره دلیل جدایی‌شان صحبت نکردند، اما زمان طلاق آن‌ها حوالی روزی بود که چاخنده خود را برای یک اتفاق بزرگ‌تر آماده می‌کرد. برای دگرگونی سریع و پر سر و صدا در کمتر از 5 ماه! چخنده اولین بازیگر زن است که صدایش پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خوانندگی زنان در اماکن عمومی در سالن های سینمای کشور به گوش می رسد.

بیشتر بخوانید  بلندترین پل معلق خاورمیانه در ایران

و با خواندن آهنگ معروف پدر موسیقی پاپ ایران در مورد بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن عاشق در سکانس معروف فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفا را نشان می داد که پشت پیانو نشسته و ترانه ای در مورد رفتن می خواند. با یار و تنها برگشتن. این تصاویر نقطه شروع حضور این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون بود، اما حضور او در ایران دیری نپایید و پس از بازی در سریال «من یک مستایرم» ناگهان ناپدید شد.

«در تمام این سال ها فقط در عرصه بازیگری فعال نبودم. من فیلمنامه را نوشتم و مشاور فیلمنامه چند پروژه بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب اعتقاد و نویسندگی من را باور کرده اند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمتشان هستم. در زمینه ترانه سرایی فعال بودم و برای چند خواننده ترانه نوشتم و از همه مهمتر چند سالی خارج از ایران زندگی کردم و اینجا نبودم که حضور داشته باشم. البته آنجا هم بیکار نبودم و فعال بودم». او ۸ سال با همسر سابقش در خارج از کشور زندگی کرد و در این مدت ۲۰ هزار دقیقه برنامه «ستاره مهاجر» را اجرا کرد. او و نوایی قرار بود پروژه «آکادمی موسیقی ایران» را در شبکه نمایش خانگی راه اندازی کنند که هیچ وقت نشد.


بیشتر بخوانید  رئیسی: در فصل جابجایی دولت نباید تصمیمات ضروری برای معیشت مردم دچار وقفه شود

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *