رئیس کابینه می تواند وعده سازش و همکاری دهد یا خواستار جدایی و دوری بیشتر است



وی سالها در مقام عالی قضایی بوده و بیش از دو سال رئیس قوه قضائیه به عنوان یکی از مهمترین نیروهای در میان سه قوه بوده است و این بدان معنی است که رئیس جامعه ، نیروها و الزامات حاکمیت باید کامل و دور از غفلت حتی اگر او حق اشتباه داشته باشد ، حق امتحان و خطا ندارد ، اما با حمایت و تمجید گسترده ، رئیس جمهور دیگر حق اشتباه ندارد ، زیرا حق خطا و اشتباه ندارد!

یک جستجوی ساده در فضاهای اجتماعی نشان خواهد داد که شرط موفقیت دولت سیزدهم رضایت و عدم رضایت جبهه پایداری و جهان و محافظه کاران نیست ، زیرا بیش از نیمی از جامعه – 30 و چند میلیون نفر – این کار را نکردند رای دادند و حدود 7 میلیون نفر شرکت کردند. نود دقیقه وجود دارد که ما با احتساب آرا inv نامعتبر به جمعیت آماری 40 میلیون نفر خواهیم رسید ، در حالی که تعداد کل آرا those کسانی که درباره رئیس نسخه ها گیج شده اند در خوش بینانه ترین حالت زیر دو میلیون نفر است ، اکنون ما باید منتظر بمانیم تا رئیس جمهور راضی کنیم. آیا افراد غیر شرکت کننده آستین خود را بالا می زنند یا در پایان دو میلیون نفر این طیف را راضی نگه می دارند؟!

در اینجا ارزش های کابینه اصلی در برابر جوامع عصبانی ، ناراضی و ناامید شناسایی خواهد شد. کابینه ای که می تواند نوید آشتی و همبستگی یا فراخوانی برای جدایی و مسافت بیشتر از هر زمان دیگر باشد ، مسافتی که در صورت عدم تعمیر ظرف چهار سال هرگز ترمیم نخواهد شد.

23302

بیشتر بخوانید  تمام محصولات کرمان موتور ارزان شدند + قیمت جدید

دیدگاهتان را بنویسید