مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رئیس پلیس تهران درباره نحوه دستگیری قاتل فیلم پرفروش تهران توضیح می دهد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه هر پلاک شناسنامه یک خودرو یا موتور سیکلت است، گفت: در صورت سرقت پلاک، مردم سریعا با پلیس تماس گرفته و موضوع را گزارش کنند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه هر پلاک شناسنامه یک خودرو یا موتورسیکلت است گفت: طبق قانون در صورت نداشتن پلاک هیچ خودرویی مجاز به تردد نیست. روی چهار چرخ “

وی با اشاره به اینکه مردم در صورت مواجهه با سرقت پلاک سریعاً برای بررسی موضوع به پلیس آگاهی مراجعه کنند، افزود: این موضوع باید در سریع ترین زمان ممکن در تمامی سامانه های پلیس منعکس شود چرا که زمانی که سرقت پلاک اتفاق می افتد باید حتماً این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد. هدف شوم و توهین‌آمیز است، بنابراین تاکید می‌کنم که پلیس را از این سرقت مطلع کنید.

سردار رحیمی با اشاره به استفاده از نرم افزارهای مناسب توسط پلیس گفت: در برخی موارد ممکن است سارقان با پلاک سرقتی مرتکب جرایم خطرناکی شده باشند که به ضرر مردم بوده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلاک های سرقتی در اسرع وقت در سراسر کشور و حتی در مبادی مرزی منتشر شد و پلیس نظارت و ضبط خواهد کرد.

سردار رحیمی همچنین درباره دستگیری فردی که از روی پل عابر پیاده روی خودروها سنگ و بلوک سیمانی پرتاب می کرد و منجر به کشته شدن دو نفر از هموطنانش شد، گفت: فعال کردیم که بیش از 50 اکیپ بودند و اعلام نکردیم. که مشکل در آن زمان، اما پلیس بلافاصله شروع به برنامه ریزی کرد.

بیشتر بخوانید  ممنوعیت واردات واکسن‌های خارجی تایید شد / از این پس واکسیناسیون با چه واکسن‌هایی انجام می‌شود؟

وی افزود: تیم های نامحسوس در پلیس آگاهی برای شناسایی متهمان تشکیل و حدود 10 متهم در این رابطه دستگیر شدند. در زمان جنایت دوم در بزرگراه نواب، خانم معلمی در حال حرکت جان خود را از دست داد و سرنشینان هشت دستگاه خودرو مجروح و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

سردار رحیمی گفت: سرانجام در ساعت 5 بامداد تیم های پلیسی فعال در محور نواب به فردی مشکوک و بلافاصله در محل حاضر شدند و اطلاع پیدا کردند که با بلوک های موجود قصد انجام پرونده ای مشابه را داشته و از وی عکسبرداری کردند. شخص مطابق شکل 60. «زمانی که الحمدلله دستگیر شد دوربین داشتیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *