رئیس هیئت مدیره استقلال: صبر و خود کنترلی کادر فنی و بازیکنان جبران می شود



رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال می گوید با حمایت های لازم ، تیم فعلی استقلال توانایی و صلاحیت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

به گزارش ایسنا ، عسگر ملکیان پیروزی استقلال برابر پرسپولیس در دربی حذفی را تبریک گفت و از هواداران و کادر فنی تشکر کرد: “این پیروزی متعلق به هواداران ، بازیکنان و کادر فنی است.” بازیکنان و تیم تیم با تلاش خستگی ناپذیر به این پیروزی مهم دست یافتند و هیئت مدیره و مدیریت باشگاه صبر ، کنترل خود و همچنین تلاش کادر فنی و بازیکنان را به اندازه کافی جبران می کنند.

وی با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی استقلال کیفیت خود را نشان داده اند ، افزود: جدا از عملکرد موفق استقلال در دربی ، باید بگویم که این تیم با این افراد ارزشمند توانایی و صلاحیت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. ، اما برای دستیابی به آن لازم است این یک موفقیت بزرگ ، پشتیبانی ما و همچنین دوستداران واقعی استقلال این تیم است.

ملکیان با اشاره به حضور خود در تمرین استقلال قبل از بازی با سایپا گفت: در تمرین روز جمعه ، من به بازیکنان قول دادم که اوایل هفته بخشی از مطالبات تیم را پرداخت کنم. روز سه شنبه چک بازیکنان از بروکر آماده بودند. همان روز آقای مظلومی در تمرین حضور یافت و پس از مکالمه با سرمربی و برخی بازیکنان تصمیم گرفته شد پس از دربی ، درصدی از قرارداد را مستقیماً به حساب بازیکنان واریز کند تا از تمرکز بازیکنان جلوگیری شود.

وی با تأیید وجود برخی مشکلات و کمبودها در باشگاه استقلال گفت: همه ما باید در رفع سریع موانع و کاستی ها کمک کنیم تا انشاالله هواداران عزیز و متعصب استقلال روزهای خوبی را ببینند. من به آیه شریفه “فان مع العسر یسرا” ، که می گوید “بعد از همه سختی ها و سختی ها سبکی و تسلی است” ، بسیار اعتقاد دارم و بدون شک وعده خداوند درست است.

بیشتر بخوانید  تسلیت امام جمعه تبریز بعد از شهادت مدافع حرم "شهید رضا صفدری"

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال در این برهه حساس به حمایت مادی و معنوی نیاز دارد و این مسئله را باید همه هواداران دلسوز و واقعی تیم مطرح کنند. به این ترتیب باید حاشیه ها از تیم حذف شود و هواداران واقعی استقلال باید با افراد مغرض و شیطانی برخورد کنند که خود را هوادار می نامند ، اما در حقیقت “هوادارانی” که به دنبال حاشیه سازی و جاسوسی هستند. علاوه بر این ، شناسایی این افراد و معرفی آنها به مراجع قانونی ضروری است. مطمئن باشید با این اتفاق استقلال می تواند آرامش و پیشرفت پیدا کند و موفقیت های بزرگتری نیز کسب کند. کسب سومین ستاره و قهرمانی در آسیا به هیچ وجه دور از انتظار نیست و مطمئناً با امید خدا و حمایت ، همدلی و نقش بازیکنان بزرگ و ارزشمند استقلال در مقابل حریفان آسیایی محقق خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید