رئیس هیئت مدیره استقلال: با این تیم می توانیم قهرمان آسیا شویم



به گزارش ایرنا ، عسگر ملکیان امروز (جمعه) در گفتگویی درباره پیروزی “آبی ها” مقابل پرسپولیس افزود: این پیروزی متعلق به هواداران ، بازیکنان و کادر فنی است ، تیم تیم استقلال خستگی ناپذیر این پیروزی و کادرفنی را رقم زد به اندازه کافی صبر ، کنترل خود و همچنین تلاش های کادر فنی و بازیکنان را جبران می کند.

وی ادامه داد: جدا از عملکرد موفق استقلال در این مسابقه ، باید بگویم تیم با این افراد ارزشمند توانایی و شایستگی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد ، اما برای رسیدن به این مهم نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد با هواداران واقعی استقلال. “

ملکیان با اشاره به حضور خود در تمرین استقلال قبل از بازی با سایپا گفت: “در تمرین روز جمعه به بازیکنان قول دادم که در اوایل هفته بخشی از مطالبات تیم را پرداخت کنم. پس از تلاش و پیگیری زیاد و البته کمی تأخیر ، بازیکنان سه شنبه بررسی می شوند. “کارگزار آماده بود. در همان روز ، پرویز مظلومی در جلسه تمرینی فعلی و پس از صحبت با سرمربی و برخی از بازیکنان ، تصمیم گرفته شد تا پس از شهرآورد ، درصدی از مبلغ قرارداد مستقیماً به حساب بازیکنان واریز شود تا از تمرکز بازیکنان جلوگیری شود. این کار هفته آینده انجام می شود.

رئیس هیئت مدیره استقلال یادآور شد: همه ما باید هر چه سریعتر در رفع مشکلات و موانع موجود در مجموعه باشگاه استقلال کمک کنیم تا انشاالله هواداران عزیز و متعصب ما روزهای خوبی را ببینند. “استقلال نیاز دارد حمایت مادی و معنوی در این زمان حساس و این باید توسط هواداران دلسوز و واقعی تیم انجام شود. به این ترتیب باید حاشیه ها از تیم حذف شود و هواداران واقعی استقلال باید با افراد مغرض و شرور که خود را هوادار می نامند برخورد کنند اما در حقیقت “هوادارانی” هستند که به دنبال حاشیه سازی و جاسوسی هستند.

بیشتر بخوانید  ابرالماس فضایی کمیاب به زمین افتاد+ عکس

وی گفت: ضمن اینکه شناسایی این افراد و آشنایی با مراجع قانونی ضروری است. مطمئن باشید با این اتفاق استقلال می تواند آرامش و پیشرفت پیدا کند و موفقیت های بیشتری کسب کند. کسب سومین ستاره و قهرمانی در آسیا به هیچ وجه دور از انتظار نیست و مطمئناً با امید خدا و حمایت ، همدلی و نقش آفرینی بازیکنان بزرگ و ارزشمند استقلال مقابل حریفان آسیایی خود محقق خواهد شد.

تیم های استقلال و پرسپولیس شب گذشته در جام حذفی در شهر شاهورد به مصاف یکدیگر رفتند که در این دیدار استقلال با ضربات پنالتی پرسپولیس را با برتری چهار بر سه شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید