رئیس نمی تواند همه مشکلات کشور را یک شبه حل کند



اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرآنلاین وی بر نظارت و مطالبات مجلس توسط دولت آینده تأکید می کند و می گوید: مجلس باید دولت را رصد کند و نمی خواهد این کار را در پشت صحنه انجام دهد.


ادامه مطلب

کوثری: مجلس باید دولت اصلی را کنترل کند ، نه در پشت صحنه!


وی گفت: رئیس نمی تواند یک شبه همه مشکلات کشور را حل کند. سرانجام ، در وهله اول ، همه باید بیایند و مشکلات کشور را برطرف کنند و پس از ترمیم ، سفر را ادامه دهند.

بخشهایی از این گفتگو را بخوانید ؛

پیشنهاد شما برای نظارت دولتی چیست؟ مانند تشکیل یک هیئت نظارت از اصول گرایان یا هسته ای از الزامات یا …؟

همچنین خواستار آن است زیرا به هر حال ، یکی از اصلی ترین وظایف مجلس این است که اطمینان حاصل کند که دقیق ، جامع و کامل از آن پیروی می کند و نه اینکه به عنوان سرپرست به آنجا برود ، بلکه کاری را در پشت صحنه انجام دهد. غیرممکن

دولت اصلی با یک کار بسیار دشوار روبرو است

حتی در خارج از مجلس هم مهم نیست. از این گذشته ، نظارت بر یک مقام ارشد باید به گونه ای باشد که فرد مسئول بداند که از بالا کاملاً کنترل می شود و دائماً تحت کنترل و کنترل قرار می گیرد به گونه ای که وظیفه خود را به خوبی انجام می دهد ، نه وقتی که یک ارشد رسمی که می خواهد بیاید ، باید حاضر شود ، اما وقتی این مقام ارشد حضور ندارد ، باید کار دیگری انجام دهد.

بیشتر بخوانید  (تصاویر) اجرایی شدن ارائه گذرنامه بهداشتی در فرانسه

آنها باید به آنها توجه کنند و من امیدوارم که اگر خدا بدهد ، اگر خدا بدهد ، دولت جدید به گونه ای عمل خواهد کرد که بسیار بسیار دشوار است. یعنی در شرایطی که دولت آقای روحانی ایجاد کرده است ، اوضاع بسیار دشوار است ، به عنوان مثال دلار با این قیمت ، بدهی های کلانی که دولت دارد ، همه اینها باعث می شود جنبش سریع حرکت نکند بلکه به آرامی حرکت کند ، اما علی رغم اینکه مردم متوجه هستند اگر همه چیز خوب پیش برود ، حتی اگر در ابتدا کمی کند باشیم ، آنها امیدوارند و حتی به یکدیگر کمک می کنند. خدا نکند این راههای مسدود شده باز شود و تبدیل به امید شود.

رئیس نمی تواند همه مشکلات کشور را یک شبه حل کند

س :ال: بسیاری از افراد قبل از انتخابات گفتند که اگر آقای رئیسی بیاید ، همه مشکلات کشور حل می شود. آیا می گویید کشور نمی تواند یک باره به کشور گل و گل تبدیل شود؟

نه رئیس نمی تواند همه مشکلات کشور را یک شبه حل کند. سرانجام ، در وهله اول ، همه باید بیایند و مشکلات کشور را برطرف کنند و پس از تعمیرات ، راه را ادامه دهند و در این صورت همه چیز به جلو حرکت می کند. به عنوان مثال ، دولت جدید اکنون هیچ مسئولیتی ندارد و سپس می بینید که رسانه های خارجی و برخی از افراد متأسفانه غریبه در داخل می گویند دولت برای گرفتن رای چه می کند؟

بیشتر بخوانید  وزرای خارجه ایالات متحده و قطر از لبنان ، افغانستان - اخبار آسیای غربی - اخبار بین المللی تسنیم خواستار شدند

بیش از بیست روز دیگر به حرکت دولت ها باقی مانده است ، بنابراین می بینید که باید در این موارد بسیار مراقب باشیم. اینکه بگوییم بلافاصله چند روز دیگر همه چیز خوب است ، کار اشتباهی است اما از روز اول باید طوری برنامه ریزی و برنامه ریزی شود که مردم متوجه شوند در مسیر صحیح خود حرکت می کند ، قطعاً برای افراد مناسب است. این قابل قبول است و آنها موافقت می کنند که اگر خدا بخواهد به حرکت سریع کمک کنند.

2727

دیدگاهتان را بنویسید