رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل: آبهای منطقه ای اردبیل بی برنامه و گیج هستند – اخبار اردبیل – استانهای تسنیم


صدیف بدری در مصاحبه با خبرنگار تسنیم اردبیل وی اظهار داشت: مشکل آب در استان اردبیل ، هم در بخشهای آشامیدنی و هم در بخش کشاورزی ، یک مشکل جدی است و اخطارهای لازم در سالهای اخیر بارها صادر شده است.

وی با اشاره به استفاده از 438 میلیارد تن اعتبار برای آبهای روستایی و عشایری استان ، بیش از بودجه امسال ، افزود: اقدامات لازم از اخذ مصوبات تا جذب وام در آخرین دوره نمایندگان استان در دستور کار قرار گرفته است. دو دوره برای حل مشکل آب اردبیل و جلوگیری از بحران آن حل شده است.

نماینده مردم اردبیل ، نمین ، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد نامناسب مدیران آب استان اظهار داشت: علی رغم هشدارهای مکرر به مدیران آب استان ، هنوز ضعف حاکمیت در این منطقه مشهود است و آب اردبیل نیز مشخص نیست. سیل زده. گیج “آثار.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به درستی شکایات شهروندان اردبیلی را از قطع مکرر و برنامه ریزی نشده آب تشریح کرد و گفت: برخی اقدامات غیر فنی و غیراصولی آب در مناطق اردبیل علت قطع گسترده آب در اردبیل بود. . “

بدری اظهار داشت: انتظار داریم همکاری های لازم زمینه ساز بهبود وضعیت موجود شود و به همین منظور مشکلات آب در استان اردبیل در اسرع وقت برطرف خواهد شد.

انتهای پیام / 143 / ش

بیشتر بخوانید  دانلود قسمت اول فصل چهارم سریال جوکر با بهترین کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید