رئیس قوه قضاییه: مبارزه با مفاسد اقتصادی ضروری و اجباری است / ما نگران جهش در تولید هستیم – قم نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کام، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای امشب در نشستی با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه که در اتاق هیئت مدیره این نهاد علمی برگزار شد ، اظهار داشت: ظرفیت همکاری حوزه و قوه قضاییه در حال بررسی است.

وی با تأکید بر اینکه قوه قضاییه یکی از مهمترین بخشهای دولت است و این مسئولیت روحانیت از ابتدای انقلاب است ، افزود: بخش قابل توجهی از قوه قضائیه باید بر اساس موازین اسلامی و در این راستا باشد حوزه علمیه باید به کارکنان کمک کند و آنها را آموزش دهد. “

رئیس قوه قضاییه گفت: جریاناتی از جمله ورود سگ به زندگی مردم نشان از تأثیر فرهنگی دشمن در کشور دارد و مسئله فرهنگ برای ما بسیار مهم است ، علاوه بر وظایف اداری ، قوه قضاییه دارای فرهنگ و هدایت مردم.

محسنی اژه ای گفت: ما وظیفه داریم از تولید حمایت كنیم و با فساد مبارزه كنیم ، این بخشی از دولت است كه باید حمایت كند ، اما اگر ممانعت از تولید را ایجاد كرده ایم ، باید آن را حذف كنیم.

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز فضای مجازی همه ابعاد و زوایای بشری را تحت الشعاع خود قرار داده و این بر لزوم دیدگاه جدید ، قوانین ، تعالیم و توضیح جدید از انقلاب تأکید می کند. “در سال 1990 ، رهبری بر لزوم تأکید کردند. برای تشکیل این شورا و ریاست جمهوری رئیس جمهور بر این شورا.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: ما در زمینه فرهنگ با ضربه دشمن روبرو هستیم امید دشمن به حوزه فرهنگ است و امروز باید مبارزه گسترده ای را علیه فساد اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی انجام دهیم و در این راستا باید با دشمن مبارزه کنیم. فساد سیاسی می تواند منجر به فساد اقتصادی شود. “همچنین از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بیشتر بخوانید  تقویت عفاف منجر به تقویت خانواده ها می شود / ادارات مجاز به حجاب و عفاف نیستند

محسنی ایجایی با تأکید بر اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی امری ضروری و اجباری است ، افزود: مبارزه با فساد فرهنگی و سیاسی همان مبارزه در مناطق مختلف است.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: قوه قضائیه به تنهایی نمی تواند همه پیش نیازها را فراهم کند. در ایلام ، ما کشف کردیم که گرایش به سمت دشمن ، طلاق و اعتیاد به مواد مخدر از عوامل مهم بیکاری است.

انتهای پیام / 452 /

دیدگاهتان را بنویسید