رئیس فدراسیون دوچرخه سواری به شدت به دولت قبلی حمله کرد / از 27 میلیارد دلار بدهی به کمبود ایمیل 10 سال پیش


به گزارش فارس ، محمود رشیدی ، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری امروز در مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه سواری که به ریاست عبدالحمید احمدی برگزار شد ، اظهار داشت: مسابقات ملی 1999 به بهانه ویروس کرونا این کمبود اتفاق نیفتاد و نتیجه ورزشکاران را در اتحادیه جهانی به نصف کاهش داد. ایمیل های فدراسیون به اتحادیه جهانی در 10 سال گذشته حذف شده است ، که ما را به چالش کشانده است. متأسفانه مقامات وقت از ورزشکاران المپیکی حمایت نکردند و حتی بازیهای پارالمپیک قصد اعزام نماینده به ایران را نداشتند که با جلسات متعدد نظر خود را تغییر داد.

وی با اشاره به اینکه در زمان ریاست فدراسیون 600 میلیون تن بدهی پرداخت شده است ، گفت: در حال حاضر 3 میلیارد بدهی به شرکت توسعه و تجهیزات وجود دارد و بنابراین آب و برق مستثنی شده و رقبا برای دارم میام داخل آنها با آزادی مشکلی دارند.

ساختمان نیمه تمام فدراسیون یکی دیگر از موضوعاتی بود که رشیدی درباره آن صحبت کرد و گفت: دو آپارتمان شش قیمتی در مرکز تهران بدون هیچ گونه حمایت منطقی به قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تن فروخته شد که 300 میلیون آن صرف مالیات و عوارض شد. در مقابل ، زمین 800 متر است در قالب اجاره داده شده و برنامه ای برای ساخت ساختمان فدراسیون داده شده است که قابل اجرا نیست و توسط دانشجوی سال اول معماری طراحی شده و مشکلات زیادی دارد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ادامه داد: پیش بینی ما برای اتمام ساختمان از 11 تا 13 میلیارد است. در شرایط فعلی ما دو واحد از دست داده ایم که اکنون 10 میلیارد تن ارزش دارد و 27 میلیارد و 700 میلیون بدهی داریم و همچنین مستاجر یک شرکت توسعه و تجهیزات هستیم. چگونه می توانیم در پایتخت زندگی کنیم ، اما مردم توسط اراک برای ساختن ساختمان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید  سخنرانی بهاره رهنما در هیئت عزاداری محرم! + ویدیو

وی با اشاره به بدهی فدراسیون به اتحادیه جهانی دوچرخه سواری گفت: آنها اعلام کرده اند که فدراسیون ایران 25000 فرانک سوئیس بدهکار است. این تا زمانی است که ایمیل 10 ساله فدراسیون حذف شده و ما نمی دانیم در چه وضعیتی قرار داریم. این موضوع تحت پیگرد قانونی است زیرا یک موضوع ملی است.

رشیدی برگزاری مسابقات قهرمانی کشور را یکی از موارد حضور وی در آن 45 روز دانست و گفت: محل اقامت رئیس فدراسیون در اتاق ناهار خوری بود اما ما شرایط را بهتر کردیم.

آخر پیام /


دیدگاهتان را بنویسید