مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رئیس صدا و سیما با رئیس قوه قضاییه دیدار کرد: کشور درگیر جنگ رسانه ای است! / رادیو و تلویزیون می خواهند محاصره رسانه ها را بشکنند – اخبار رادیو و تلویزیون – اخبار فرهنگی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم، عبدالعلی علی عسگری ، رئیس صدا و سیمای ایران ، امروز به همراه جمعی از اعضای شورای معاونان صدا و سیمای ایران از رئیس قوه قضائیه دیدار كرد تا روند همکاری این رسانه با قوه قضائیه را آغاز كند. در دوران ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین و تقویت همکاری بین این دو دستگاه.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی ایجای در این جلسه اظهار داشت: “یکی از مزیت های بزرگ سیستم های مختلف ، سیستم اعتماد و همکاری مردم است و اگر اعتماد مردم به هر سیستمی خدشه دار شود ، قطعاً مشکلاتی وجود خواهد داشت. “بنابراین ، باید مراقب باشیم که هرگز از این اعتماد در بین مردم کاسته نشود.

رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه با اقدامات خود سعی در افزایش اعتماد مردم دارد. “افزایش آگاهی عمومی در زمینه های مختلف یکی از مهمترین وظایف رادیو است و بیان خدمات ارائه شده توسط سیستم و نیروهای مختلف در رسانه ملی می تواند اعتماد مردم را افزایش دهد. “؛ در حقیقت ، نمایندگی رسانه ملی و نیروها و ارگانهای مختلف سیستم می توانند با افزایش سرمایه اجتماعی مکمل یکدیگر باشند.

آقای محسنی اژه ای اثرات مثبت همکاری و بهبود قوه قضاییه با رسانه ملی را برجسته کرد و گفت: “به عنوان مثال ، افزایش آگاهی عمومی در زمینه قانون نقش مهمی در پیشگیری از جرم داشته است. در این راستا ، قوه قضاییه و سازمان صدا و سیما همکاری خوبی دارند.

رئیس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم تهیه و تنظیم سند همکاری قوه قضائیه با سازمان صدا و سیما ، افزود: یک کمیسیون تخصصی مشترک باید بررسی کند که چه فرصت هایی برای افزایش همکاری وجود دارد و چه موانع و مشکلات برای گسترش همکاری وجود دارد. “تقویت همکاری قوی بین دادگستری و رسانه ملی و تهیه نقشه راه.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با بیان اینکه نمایندگان سازمان صدا و سیما ، مرکز رسانه ای قوه قضائیه و اداره حقوقی قوه قضائیه باید هرچه سریعتر این سند را با جلسات کارشناسی تهیه کنند ، افزود: تأثیرات کار ما در دادگستری و بلافاصله در رسانه ملی مشاهده خواهید شد ؛ “گاهی اوقات ممکن است سهل انگاری در مواردی رخ دهد که قطعاً در نهایت به اعتبار ما لطمه می زند. به همین دلیل است که باید خدمات دقیق به مردم را افزایش دهیم و با همکاری دقیق و هم افزایی مشکلات آنها را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید  زایمان در بالگرد هوانیروز ارتش + عکس

رئیس قوه قضائیه با اشاره به نقش رسانه ملی در وادار كردن مسئولان به پاسخگویی در قبال مسئولیت هایشان خاطرنشان كرد: صدا و سیما می تواند نقش مهمی در پوشش مطالبات مردم و وادار كردن مسئولان به پاسخگویی حتی اگر اپراتور از هر قسمت خوب كار كند. واقع بینانه و منعکس کننده هنرمندانه سیستم ، به نفع مردم و سیستم خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه طی چهار دهه گذشته قوه قضائیه خدمات بزرگی را برای تأمین امنیت ، اجرای حقوق بشر و سلب حقوق دادگستری انجام داده است ، گفت: “واقعیت این است که کار دادگستری بسیار سخت است.” سرکوبگر و جلوگیری از تحریف و تحریف. با این وجود ، کارهای زیادی با همان دشواری در دادگستری جمهوری اسلامی انجام شده است و مردم می توانند ببینند که در این دوره به طور قانونی با چه کسانی تصمیم گرفته شده است ، در چه رده ها و مسئولیت هایی

آقای محسنی ایجاد امید را یکی از رسالت های مهم رسانه ملی دانست و افزود: “بعضی اوقات ما توانایی بیان هنری آنچه را که انجام می دهیم نداریم و رسانه ملی می تواند با کمک دستگاه های مختلف و فوق العاده آن تجربه ، حقایق و کارهای خوب آژانس های مختلف. “و آنها حتی بخش خصوصی را بیان می کنند و امید ایجاد می کنند.

وی تأکید کرد: بر این اساس ، صداوسیما می تواند نقش مهمی در تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) ، قوانین و بیان واقعیت ها داشته باشد و آنها را برای سطوح مختلف جامعه قابل فهم کند. . “

بیشتر بخوانید  آینده دولت عراق با خروج مجلس صدر/فیلم

رئیس قوه قضاییه به دشواری و حساسیت کار سازمان صدا و سیما اشاره کرد و گفت: وقتی به کار رسانه ملی نگاه می کنیم می بینیم که عنصر انسانی در آن می خواهد همه جوانب و ملاحظات خود را انجام دهد در زمان مناسب اینکه رسانه ها چقدر حساس و ظریف هستند و در حال حاضر کوچکترین انحراف در تحلیل را می توان مشاهده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای افزود: “وقتی خبری باید ساعت 14:00 اعلام شود ، در حالی كه دقایقی قبل از 14:00 دریافت می شود ، باید در اسرع وقت و بر اساس اخبار مورد بازبینی قرار گیرد. ارزش ها ، و کوچکترین اشتباه باید توسط گوینده یا نویسنده انجام شود. “اخبار در معرض دید میلیون ها نفر است و این به معنای حساسیت کار در رسانه ملی است.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری و هم افزایی بین قوه قضاییه و رسانه ملی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی خود را ملزم به حمایت از رادیو می داند.

حداکثر ، هوشمندانه و هوشمندانه خدمات رسانه ملی برای قوه قضائیه

علی عسکری همچنین انتصاب محسنی ایجی در سمت انتصاب حجت الاسلام المسلمین به عنوان رئیس قوه قضائیه را تبریک گفت و گفت: قوه قضائیه یک ستون نظام اسلامی است و سازمان صدا و سیما وظیفه خود می داند که رسانه ها را در همه زمینه ها همراهی کند. “

وی با اشاره به جایگاه و نقش تأثیرگذار رسانه ملی در کشور و همزمان تلاش رسانه های معاند برای تحریف نهادهای نظام در یک جنگ رسانه ای تمام عیار ، گفت: سازمان صدا و سیما خدمت خواهد کرد دادگستری به هوشمندانه ترین و حکیمانه ترین شکل

بیشتر بخوانید  هزینه ساخت سوله در سال 1402

رئیس رسانه ملی با تأکید بر لزوم توجه به تصویرسازی واقعی خدمات دادگستری خاطرنشان کرد: تعامل نزدیک رسانه ملی و دادگستری سرمایه اجتماعی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

علی عسکری با استناد به ریاست پنج ساله هیئت نظارت بر صدا و سیما توسط حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ، رئیس جدید قوه قضائیه را آشنایی با رسانه ملی به عنوان یکی از عوامل تقویت روابط دو رسانه عنوان کرد. صدا ، استانها ، سیاست ، امور خارجه ، فضای مجازی و موارد دیگر. می تواند از طریق فعالیت های رسانه ای به رشد و توسعه کشور کمک کند.

وی بابیان اینکه رسانه ملی توجه ویژه ای به وضعیت اقتصادی کشور و گره گشایی از جبهه تولید و تولیدکنندگان مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) دارد ، اظهار داشت: کشور در حال حاضر درگیر رسانه ای است جنگ جنگی که چیزی کمتر از یک جنگ اقتصادی نیست ، زیرا اگر در جامعه ای سطح زندگی مردم بالا است ، اما علیه آنها جنگ روانی وجود دارد ، آنها را از شرایط زندگی خود ناراضی می کند.

رئیس رسانه ملی بر عزم صدا و سیما برای شکستن محاصره رسانه ای بر اساس رهنمودهای بیانیه دومین گام انقلاب اسلامی تأکید کرد.

علی عسکری در مورد امکان همکاری گسترده تر بین رسانه ملی و قوه قضائیه برای آموزش افراد در زمینه مسائل حقوقی صحبت کرد و تصریح کرد: آموزش افراد برای استفاده از حقوق خود قطعاً باعث افزایش صلح و سرمایه اجتماعی می شود.

در این جلسه ، هر یک از معاونان رسانه ملی بابیان برای رئیس قوه قضائیه در مسئولیت جدید خود با توانایی ها ، دیدگاه ها و راهکارهای خود برای بهبود تعامل بین صدا و سیما و دادگستری ، آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *