رئیس سازمان ملی استاندارد: آزمایشگاه مرجع محصولات کشاورزی در استان گیلان ایجاد می شود – گیلان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب رشت، غلامرضا شریعتی امشب در جلسه شورای استاندارد گیلان گفت: اهمیت مسئله استاندارد ، کیفیت ، ایمنی و سلامتی بر هیچکس پوشیده نیست و همه در زمینه های مختلف این موضوع را تأیید می کنند.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: با توجه به اهمیت موضوع استاندارد و به رسمیت شناختن این مهم ، سرانجام در سال 1996 ، پس از کش و قوس فراوان ، قانون تقویت و توسعه سیستم استاندارد و سطح اهمیت آن برای محصول تصویب شد کیفیت و ضمانت در کشور سازمان ملی استاندارد تجدید شده.

شریعت افزود: برای تلاش در زمینه صادرات غیرنفتی و ایجاد تنوع در تولیدات کشور باید به مسئله کیفیت به عنوان یکی از زیرساخت های اصلی توجه ویژه داشته باشیم و این امر توسط قانون محقق می شود و باید سعی در اجرای آن داشته باشیم آی تی.

رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه این قانون توجه ویژه ای به حقوق مصرف كننده به عنوان یك اصل اساسی دارد ، خاطرنشان كرد: شورای استاندارد استان به ریاست نماینده عالی دولت در استانها برای اهمیت دادن به استاندارد و حل آن تشكیل می شود. مشکلات در این زمینه

وی با اشاره به مباحث مربوط به آسانسور و هوای پاک اظهار داشت: یکی از مکاتبات زیادی که با ما انجام می شود در واقع مباحث مربوط به هوای پاک است اما الزاماتی وجود دارد که آژانس های مختلف باید انجام دهند بنابراین گزارش کلی را در این مقاله ارائه دهید منطقه به رئیس جمهور. “من دادم و آنها همچنین به وزرا دستور دادند که در این مسیر به اهداف برسند.

بیشتر بخوانید  اگه دوست داری به موفقیت های شغلی دست پیدا کنی این کتاب رو بخون | معرفی کتاب قانون غر زدن ممنوع

شریعت به ظرفیت گیلان در زمینه زیتون و چای اشاره کرد و گفت: آزمایشگاه های زیتون استان باید تجهیز و فعال شوند. بیایید استفاده کنیم

وی از ایجاد آزمایشگاه مرجع برای محصولات کشاورزی در استان گیلان خبر داد و افزود: اخیراً تحقیقی در زمینه برنج و سموم دفع آفات انجام شده است اما درصد سلامت برنج های خانگی بیش از 80 درصد است.

انتهای پیام / 612 / ع

دیدگاهتان را بنویسید