رئیس دفتر رئیس جمهور: ارداکانیان در یک آپارتمان معمولی زندگی می کند



رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به برخی شایعات در مورد وزیر نیرو تأکید کرد: برای شخصی که در یک سازمان معتبر بین المللی در بهترین شرایط مالی کار کرده اما خدمت به مردم ایران را انتخاب کرده است ، شایعاتی مبنی بر اینکه وی در یک هتل گران قیمت یا خانواده اش زندگی می کنند آنها بیرون هستند. عزیزانی که می شناسید ، دکتر اردکانانیان به همراه خانواده در یک آپارتمان معمولی در تهران ، سالها ساخته شده ، زندگی می کند.

به گزارش ایسنا ، محمود واعظی در حساب اینستاگرام خود نوشت:

“دکتر رضا اردکانانیان یک شخصیت برجسته علمی و یک مدیر اجرایی توانمند و باتجربه است. اعتبار علمی و دانشگاهی وی در خارج از مرزهای کشورمان و بایگانی های تحقیقاتی وی مورد اعتماد محافل علمی مشهور در سطح بین المللی است.

حیف است که این مدیر ارزشمند به دلیل یک مشکل کوتاه مدت در تأمین برق در کشور مورد حمله قرار گرفت و نابود شد – دلایل این امر به طور واضح برای مردم توضیح داده شده و اکثر آنها فراتر از اراده و اختیارات وزارت نیرو و دولت. تخریب البته مخلوط با دروغ است و امروزه این امر را نه تنها در فضای مجازی ، بلکه در آنتن رادیو نیز شاهد هستیم.

برای کسی که در بهترین شرایط مالی در یک سازمان معتبر بین المللی کار کرده اما خدمت به مردم ایران را انتخاب کرده است ، شایعاتی مبنی بر اینکه وی در هتلی گران قیمت زندگی می کند یا خانواده اش در خارج از کشور زندگی می کنند ، منتشر شده است. عزیزانی که می شناسید ، دکتر اردکانانیان به همراه خانواده در یک آپارتمان معمولی در تهران ، سالها ساخته شده ، زندگی می کند.

بیشتر بخوانید  فال ابجد | فال ابجد امروز | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این نعمت خدا غافل نشو! + تفسیر دقیق

مدیریت تأمین آب و برق در شرایط آب و هوایی فعلی و بلایای طبیعی در سال جاری یک کار بسیار پیچیده و دشوار است و وزارت نیرو تمام تلاش خود را انجام می دهد. برخلاف آنچه گفته شد ، طی سالهای تدبیر و امید دولت ، 20 هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شده است و چندین نیروگاه در حال ساخت در کشور است. با این وجود به دلیل گرمای بی سابقه هوا ، مصرف برق در کشور به شدت افزایش یافته است و از طرف دیگر به دلیل تحریم ها و دشواری ها در جذب سرمایه گذاری خارجی ، نوسازی و توسعه شبکه نیروگاه در حال کند شدن است. از طرف دیگر ، به دلیل خشکسالی بی سابقه در کشور ، امکان فعالیت نیروگاه های برق آبی وجود ندارد. همه این عوامل منجر به قطع دوره ای برق در خانه شده است که البته مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و دولت از این امر پشیمان است و از مردم عذرخواهی می کند. “اما در شرایطی که کل ظرفیت وزارت نیرو و دولت صرف مقابله با این مشکل و افزایش ظرفیت تولید برق و کاهش هزینه ها در بخش غیر خانگی شده است ، چنین تخریب ها و توهین ها ناجوانمردانه و ناعادلانه است.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید