رئیس بزرگترین بیمارستان ایران نسبت به پیک پنجم هشدار داده است


خسرو صادگونیت ، رئیس مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) با ابراز نگرانی از مراجعه زیاد در پیک تاج پنجم ، اظهار داشت: درگیری در این پیک بسیار جدی است و ایده درمان موقت در این شرایط عملیاتی است راه حل. بحران “

به گزارش مهر ، وی افزود: با توجه به تجربه بحران سیستان و بلوچستان و پیش بینی های انجام شده ، تمام بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران در یک و نیم سال گذشته به بیش از حد پذیرش سرپایی و بستری خود رسیده اند. در هفته های اخیر ساخته شده است “با اجرای پروتکل بستری موقت در بیمارستان با تزریق RamedSavier به مراکز درمانی ، بستری شدن بیماران در Covid 19 به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

صادق نیت همچنین بر انتصاب فوری بیماران غیر کرونر توسط اساتید در روزهای تعطیل تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط اضطراری بحران ، باید عملیات انتخابی را مدیریت کرد و از انجام اقدامات غیرضروری خودداری کرد. بدیهی است که در این میان ، طبق گفته اساتید مربوطه ، باید عمل جراحی روی بیمارانی که فوراً انتخاب شده اند و جان آنها در خطر است ، انجام شود.

وی افزود: به نظر می رسد برای مدیریت بهتر تخت های بیمارستانی و کاهش مدت اقامت بیماران ، در طولانی مدت مطالعه و بهبود روند انتظار برای بیماران واجد شرایط جراحی ضروری است.

سده نیات با استناد به تعطیلی استان های تهران و البرز گفت: هیچ واحدی در بیمارستان تعطیل نشده است و کلیه فعالیت های این مرکز طبق معمول در تعطیلات ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  جدیدترین نرخ بهره بین بانکی اعلام شد

وی با ابراز گلایه از کاهش حساسیت مردم به بیماری کرونر قلب و عدم رعایت پروتکل های بهداشت جامعه گفت: پیک پنجم با دفعات قبلی متفاوت است. ما باید فوری تصمیم بگیریم و فشار را به قسمتهای مختلف بیمارستان توزیع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید