رئیس اتاق اصفهان: نرخ استهلاک از نرخ سرمایه بیشتر است



به گزارش ایرنا ، مسعود گلشیرازی سه شنبه شب در همایش “تحلیل وضعیت اقتصادی ایران و تأثیرات آن بر بازار سرمایه” در اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: اگر فضای کسب و کار و امنیت سرمایه مطلوب نباشد ، باید شاهد ویرانگری باشیم عواقب.”

وی با اشاره به اینکه اصفهان در سپرده های بانکی بعد از تهران دوم است ، جایی که بیش از 30 درصد سپرده ها از استان برداشت می شود ، افزود: ضعف در سیاست های پولی و مدیریت اجرایی باعث خروج سپرده های بانکی از استان شده است که باید در همان مذاکره با کارمندان بازار سرمایه ، مدیران صندوق ، کارگزاران و فعالان بازار سهام در زمینه تشکیل سرمایه و سطح اشتغال.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: تحریم ها و عدم حضور ایران در بازارهای تجارت بین الملل امروز بازار سرمایه را به یک مطالبه ملی تبدیل کرد و مردم را در کانون توجه قرار داد که باید سیاست های پولی ، سیاسی و اقتصادی کشور مورد توجه قرار گیرد. “بیشتر باش.

20٪ سرمایه مردم در بورس است

وی اعلام کرد: بازار سرمایه از سال 84 وارد مرحله جدیدی شده است و توانسته 20 درصد سرمایه مردم را در این مسیر جذب کند.

گلشیرازی گفت: اگر بتوانیم از دوش شرکت های دولتی و شرکت های دولتی در بازار سرمایه بکاهیم ، دیگر شاهد فروپاشی بازار سرمایه و بورس نخواهیم بود.

وی افزود: از زمان تشکیل شورای دولت برای گفتگو با بخش خصوصی در استان که شامل دادگستری ، اتاق بازرگانی ، نمایندگان مجلس و استانداری است ، شاهد رشد 14 درصدی بهبود وضعیت اقتصادی استان بوده ایم کارایی.

بیشتر بخوانید  امروز واکسیناسیون معلمان در سراسر کشور آغاز شده است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در این شورا شاهد اصلاح اقتصاد اصفهان با اصلاح چشم انداز اقتصادی و روش های منطبق با نظر مردم بودیم.

گلشیرازی با بیان اینکه اصفهان موتور محرکه اقتصاد کشور است ، خاطرنشان کرد: صنعتی شدن استان در دوره صفویه شکل گرفت و آن را به “منچستر ایران” تبدیل کرد و در این راستا شاهد شکل گیری بیش از 2000 صنعت هستیم. واحدهای استان.

همایش “تحلیل وضعیت اقتصادی ایران و تأثیرات آن بر بازار سرمایه” با حضور فعالان اقتصادی استان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید