رئیسی راه حل مشکل خوزستان را دنبال می کند / افرادی که درگیر اقدام اداری شدند – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



محمد صالح جوکار در گفتگو با گزارشگر بیشتروی با اشاره به مشکلاتی که در استان خوزستان وجود دارد ، گفت: مشکلات خوزستان نتیجه کمبودهایی است که در 8 سال گذشته و در دولت احتیاط و امید بوجود آمده است و امروز این تأثیر خود را نشان می دهد.

وی گفت: “این مشکلات بسیار زیاد است و در کوتاه مدت قابل حل نیست.” حل مشکلات خوزستان مستلزم برنامه ریزی دقیق و اراده جدی کارکنان است.

رئیس کمیسیون مشاوره و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: البته در شرایط فعلی گروه های جهادی اقدامات لازم را برای حل مشکلات مردم استان خوزستان انجام می دهند. علاوه بر این ، می بینیم که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نهادهایی مانند سپاه ، ارتش و بسیج نیز برای تسریع در حل مشکلات خود در خدمت مردم خوزستان هستند.

یوکار تأکید کرد: ناکارآمدی و کنار گذاشتن مسئولان و رهبران فعلی باعث بروز این مشکلات در خوزستان شده و بعید است ظرف چند هفته تا پایان دولت ظرفیت لازم برای حل مشکلات خوزستان را داشته باشند.

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: سیدابراهیم رئیسی اشراف خوبی در این زمینه دارد و تاکنون مشکلات مردم خوزستان را به خوبی پیگیری کرده و حتی به دولت و مقامات مربوطه پیغام داده است تا اقدامات فوری برای حل مشکلات مردم. از خوزستان. در دستور کار قرار دهید.

وی گفت: البته رئیسی در حال حاضر عهده دار پرونده ها نیست ، بنابراین می خواهد به طور مستقیم در این امر دخیل باشد. دولت روحانی هنوز در قدرت است و آنها باید وظایف خود را تا آخرین روز کاری به خوبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید  فروش ۱۴ روزه خودروی لوکس کرمان موتور آغاز شد+ قیمت

دیدگاهتان را بنویسید