رئیسی: اقتصاد و جدول مردم باید با امکانات و ظرفیت موجود در کشور مرتبط باشد



رئیس جمهور منتخب گفت: ما باید سعی کنیم اقتصاد و توده مردم را با امکانات و ظرفیت موجود در کشور مرتبط کنیم و در این صورت از آسیب پذیری کشور در برابر شوک های مختلف کاسته می شود.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور تازه انتخاب شده ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در ادامه سفر خود به شهر مقدس قم و با استناد به برکت تلاش و کوشش با آیت الله العظمی موی شوساری زنجانی دیدار کرد. وی برای پیشبرد امور کشور به مردم گفت: “این کشور ظرفیت و منابع مادی و نیروی کار تحصیل کرده و کارآمدی دارد که در هر زمینه به آن اعتماد کرده ایم و شاهد پیشرفت چشمگیری هستیم.”

وی افزود: ما معتقدیم که این توانمندی ها باید شناسایی و برای حل مشکلات و توسعه کشور مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس جمهور منتخب با تأکید بر اینکه به منابع داخلی متکی است ، گفت: تا آنجا که ممکن است باید سعی کنیم اقتصاد و توده مردم را با امکانات و ظرفیت موجود در کشور و در این مورد آسیب پذیری کشور در برابر شوک های مختلف متصل کنیم. کاهش خواهد یافت “

آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به آیت الله رئیسی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و گفت: امروز مردم رنج می کشند و ما باید با کار شبانه روزی آرامش و آسایش را به زندگی مردم برگردانیم.

این مقام بر صداقت تقلید و مبارزه صادقانه در حل مشکلات مردم تأکید می کند و می گوید: “این یک وعده قطعی الهی است که روش های مختلفی را برای پیشبرد امور به تلاش های صادقانه ارائه می دهد.”

بیشتر بخوانید  عادی شدن افراد و روند صعودی بیماری عروق کرونر قلب در لرستان - اخبار لرستان - اخبار استانهای تسنیم

وی با دعا و آرزوی موفقیت برای دولت سیزدهم اظهار امیدواری کرد که دولت بتواند به برکت حضرت ولیعصر (عج) مسائل را به نحو احسن حل و فصل کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید