ذوب‌آهن اصفهان با صادرات و واردات در رونق بندر چابهار نقش مهمی ایفا کرده است



به گزارش شمانیوز، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان روز سه شنبه 2 اسفند در بازدید از نمایشگاه معدن 2022 زاهدان با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان، این مجتمع عظیم صنعتی را اولین فولادساز کشور و نمادی از صنعت فولاد و مایه مباهات ایران است. وی افزود: با توجه به تولید ریل در کشور و پتانسیل شرکت ذوب آهن اصفهان برای تامین نیاز بازار، واردات ریل توجیهی ندارد و باید تمام ریل های نیاز کشور از داخل تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز صرفه جویی ارزی و کیفیت و استانداردهای بسیار خوب ریل شرکت و نیاز استان های سیستان و بلوچستان در ساخت و توسعه خطوط ریلی به ویژه پروژه راه آهن چابهار – زاهدان که راهبردی ترین و بزرگترین پروژه راه آهن کشور یک شرکت صنعتی در تمامی حوزه های صنعت، ساختمان و راه آهن است و با توجه به پتانسیل این استان با آغوش باز پذیرای بزرگان صنعت داخلی هستیم و از این شرکت ها دعوت به سرمایه گذاری می کنیم. این استان در حال توسعه

مدرس خیابانی افزود: ذوب آهن اصفهان چه در بحث صادرات محصول و چه در بحث واردات مواد اولیه نقش بسزایی در توسعه و رونق بندر مهم و استراتژیک چابهار داشته است که امیدواریم ردپای یک شرکت بزرگ مستمر و بیشتر باشد. ذوب آهن اصفهان در استان های حاصلخیز سیستان و بلوچستان.

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته با حضور حسین مدرس کجابانی استاندار سیستان و بلوچستان و با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی از سوم اسفندماه در محل گشایش یافت. مرکز نمایشگاه های بین المللی زاهدان.

بیشتر بخوانید  پیکسل 8a با شارژ سریع‌تر به میدان می‌آید! | سرعت شارژ بیشتر از مدل 7a

این نمایشگاه تا 5 اسفندماه از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید