دین محمدی: دربی آخرین فرصت استقلال برای قهرمانی در جام است / مددی باید در مورد مشکلات و حواشی صحبت کند – اخبار فوتبال ایران – اخبار ورزشی تسنیم


سیروس دین محمدی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آژانس تسنیموی در مورد دربی روز پنجشنبه گفت: بازیکنان و مربیان استقلال به خوبی می دانند که این آخرین فرصت آنها برای دادن یک جام به هواداران در این فصل است. استقلال سالهاست که به مقام قهرمانی نرسیده است و هواداران انتظار دارند این تیم قهرمان جام حذفی شود و شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد.

وی در مورد اینکه بسیاری معتقدند پرسپولیس حریف سخت استقلال خواهد بود ، تأکید کرد: است پرسپولیس تیم مستحکم و با استعدادی است که از نظر تاکتیکی بسیار خوب است و مطمئناً در این بازی به دنبال پیروزی است. البته استقلال انگیزه زیادی هم برای بردن دربی دارد و من شانس هر دو تیم را برابر می دانم.

دین محمدی در پاسخ به این س ifال که آیا موافقت می کنید اگر استقلال در دربی شکست بخورد ، موقعیت مجیدی در این تیم به خطر بیفتد ، گفت: هواداران نسبت به این بازی حساس هستند و آماده هستند تا استقلال در همه دیدارها شکست بخورد اما دربی را برنده شود. “من نمی توانم در مورد آینده کادر فنی صحبت کنم ، اما مطمئنا شکست در دربی فشار زیادی را به مربیان و بازیکنان استقلال وارد می کند.

وی درباره حواشی باشگاه استقلال و اختلافات بین مدیران و کادر فنی خاطرنشان کرد: فکر می کنم آقای مددی باید صحبت کند و بگوید چرا چنین اتفاقاتی می افتد. ما انتظار نداریم بقالان خیابانی درباره مشکلات استقلال صحبت کنند. آقای مددی مدیرعامل باشگاه است و باید توضیح دهد که چرا چنین مشکلاتی بوجود آمده است؟

بیشتر بخوانید  توئیت یک نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور درباره مهاجران غیر قانونی | به زودی دچار چالش خواهیم شد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید