«دینامیت» اولین یارانه را از سازمان سینمایی دریافت کرد / آغاز اقدامات بعدی برای نمایش مخفیانه «رستاخیز» – اخبار سینما و تئاتر – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگ آژانس تسنیم، مرتضی شایسته از نتایج جلسه امروز شورای صنفی نمایش می گوید که اخبار زیادی وجود دارد. شاید یکی از این اخبار فروش امیدوارکننده “دینامیت” و بازگشت رونق در سینماهای کشور باشد.

این خبر که دبیر شورای اتحادیه نمایش به خبرنگار تسنیم گفت: “خوشبختانه پس از انتقال فروش یک میلیاردی دینامیت ، نامه ای از این فیلم به سازمان فیلم در حمایت از این فیلم و فیلم های دیگری ارسال شد که طبق وعده پیش بینی می شود. توسط این سازمان “و ما باید یک میلیارد تن کمک هزینه کنیم.

البته طبق همین مصوبه فروش 5 میلیارد تومانی ، بودجه دوم سازمان فیلم یعنی 1 میلیارد و 500 میلیون تومان دنبال می شود.

طبق گفته شورای اتحادیه ، هفته گذشته “Black Open” و “Fighting” به چرخه اکران اضافه شدند و اکنون گزارش هایی از چند فیلم دیگر اضافه شده است. “داستان عشق پدر من” به کارگردانی محمدرضا ورزی و تهیه کنندگی محمدرضا شریفی نیا که از 30 تیر در سینماها اکران می شود و “خورنده” ساخته ساخته احمدلو و تهیه کنندگی کیان بابائیان به اکران تیرماه اضافه می شوند. 14

فیلم دیگری که اکران آن در مصاحبه با مرتضی شایسته تأیید شد ، فیلم “پوست” برادران ارک است که چند روز پیش محمدرضا مصباخ در مصاحبه با تسنیم اعلام کرد.

دبیر شورای اتحادیه های صنفی تأکید کرد که در جلسه امروز شورای تصمیم بر این شد که فیلم “چرم” ساخته برادران ارک و به تهیه کنندگی محمدرضا مصباخ از ابتدای محرم اکران شود.

وی همچنین در پاسخ به این س aboutال درباره نمایش فیلم های مناسب ایام محرم که آیا “قیامت” ساخته احمدرضا درویش بالاخره رنگ پرده را می بیند یا خیر؟ وی توضیح داد: ما به دنبال فیلم مناسب برای نمایش ماه محرم هستیم. به هر حال ، آنها باید فیلم های خود را اعلام کنند. اما در مورد فیلم “رستاخیز” باید بگویم که این یکی از فعالیت های ماست.

بیشتر بخوانید  سخنان رئیس هیئت رئیسه صفرا درباره نحوه بررسی طرح ضد اینترنت

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید