در این جلسات ابتدا هر یک از کارکنان به معرفی خود، ذکر تجربه و محل خدمت و ارائه مشکلات و چالش ها و ظرفیت های موجود حوزه مورد نظر پرداختند و سپس همکاران فنی؛ توسعه سرمایه های مالی، اقتصادی و انسانی و مدیران گروه با ارائه آمار و گزارش عملکرد حوزه مورد نظر در قالب پاورپوینت چالش ها و راه های برون رفت از آن را ارائه کردند و مدیر کل دیدگاه های خود را در رابطه با هر یک فهرست کرد. از سؤالات مطرح شده، نقطه نظرات او در همه زمینه های بیان پیشرو بود.
در این دیدارهای تعاملی، سجدهادی شیخ الاسلامی علاوه بر آشنایی با مردم و ساختار معاونت رئیس جمهور در لایه های سازمانی و فرآیندهای عملیاتی و اجرایی و ظرفیت های موجود، پس از استماع گفتگوها و درخواست های همکاران حاضر، توضیحاتی را ارائه کرد. وضعیت فعلی شرکت و سیاست ها و برنامه های درسی را تشریح کرد و مدیریت جدید دیدگاه خود را به تفکیک در هر حوزه ارائه کرد.
مدیرکل بیمه میهن با اشاره به اینکه مشکلات بیمه میهن محصول 13 سال گذشته است و باید برای رفع آنها برنامه ریزی کرد، بر ضرورت آن تاکید کرد و آنها را از اولویت های کاری این شرکت برشمرد.
از سوی دیگر شیخ الاسلامی خودباوری و امید کارکنان را نقطه شروع تحول و یکی از مولفه های مهم در بهبود کسب و کار شرکت خواند و دستیابی به راهکارهای مناسب برای دستیابی به اهداف سازمانی و رفع چالش های پیش روی را امری ضروری دانست. با همت و مشارکت کارکنان و ایده ها و خرد جمعی در چارچوب قوانین و مقررات قابل دستیابی است.
شیخ الاسلامی همچنین بر اصل انسجام و هم افزایی و رفتار سازمانی، نظم و انضباط، لزوم اتحاد و تعامل و ارتباط دوستانه میان کارکنان و احساس اجتماع، ارتباطات درون سازمانی و ارتباط نزدیک با حوزه های مختلف کاری، تاکید کرد. پرهیز از تعصب و انزوا.از دیگر اولویت های گروه در شرایط فعلی، تلاش تمامی ارکان گروه میهن برای دستیابی به اهداف شرکت و ابراز دلسوزی و صداقت در کار، ایجاد اعتماد متقابل و احساس مالکیت فکری بین سازمان بیان شد. و کارکنان و بالعکس و احترام به افراد; نقش مهمی در خلاقیت افراد و رشد سازمان دارد و امیدوارم با همفکری و هم افزایی و همکاری و تلاش مضاعف این دوران را با موفقیت پشت سر بگذاریم و بیمه کشور را به سرمنزل مقصود برسانیم.
مدیر کل بیمه مهین، آسیب شناسی مجتمع با در نظر گرفتن تمامی اجزای آن، ایجاد زیرساخت های لازم در تمامی بخش ها به ویژه واحد فناوری اطلاعات، اصلاح فرآیند، اصلاح ترکیب سبد، مدیریت ریسک ها و قیمت های فنی در مناقصات. تعیین حدود اختیارات ستاد و شعب، کنترل و نظارت، مدیریت بازار، پشتیبانی شبکه فروش، توسعه نیروی انسانی و حمایت مادی و معنوی از کارکنان، مقوله آموزش در تمامی سطوح، نظامبندی مشاغل و ارزیابی کارکنان از دیگر موارد وی است. وی گفت: اجرای این برنامه ها گام به گام و هوشمندانه خواهد بود.
لازم به ذکر است که در این جلسات مسائل رفاهی و معیشتی کارکنان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر کل با بیان سیاست ها و برنامه های کلی شرکت در این زمینه از تمرکز بر موضوعات رفاهی هدفمند در شرکت خبر داد و از طرح های پیشنهادی در این خصوص استقبال کرد. . انجام دادن
روابط عمومی شرکت بیمه ثبت شده