مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دیدار وزیر آموزش و پرورش با دانش‌آموزان مصدوم حادثه تصادف کرمانشاه

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر یک روزه خود به استان کرمانشاه به همراه استاندار و مسئولان استانی با حضور در روستاهای «رشبوگر» و «قیماس» از توابع بخش ماهیدشت شهرستان کرمانشاه با خانواده دانش‌آموزان فوتی و مصدومان حادثه تصادف این روستاها دیدار و گفتگو کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار با اظهار تاسف درگذشت ۲ تن از دانش‌آموزان در حادثه تصادف و عرض تسلیت به خانواده هایشان، گفت: حضور در منزل دانش آموزان فوت شده را وظیفه خود می‌دانستم و امیدوارم دیگر شاهد وقوع چنین حوادث دردناکی نباشیم.

او که با زبان کُردی سخن می‌گفت، افزود: اگرچه وقوع چنین حوادثی سخت و دردناک است و باید از بروز آن پیشگیری کنیم، اما در برخی اوقات باید راضی به رضای خداوند متعال باشیم.

او اظهار داشت: با لطف خداوند متعال وضعیت دانش آموزان مصدوم این حادثه نیز رو به بهبودی است و امیدوارم هرچه سریعتر سلامتی کامل خود را به دست آورند.

نوری در ادامه گفت: با کمک و مساعدت استاندار کرمانشاه مدرسه موجود روستا توسعه پیدا می‌کند تا دانش آموزان با خیال راحت به تحصیل بپردازند.

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار ۶ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان مصدوم هدیه کرد.

گفتنی است: مینی‌بوسی که صبح چهارشنبه (۱۷آذر) تعدادی از دانش آموزان ساکن روستاهای بخش ماهیدشت را برای رساندن به مدرسه سوار کرده بود، به دلیل مه آلود بودن جاده در محور هلشی به ماهیدشت از پشت با خودرو سنگینی برخورد کرد که این حادثه به مرگ ۲نفر از دانش آموزان انجامید و ۱۶ دانش آموز دیگر را راهی بیمارستان کرد.

بیشتر بخوانید  وقوع آتش سوزی در فردیس / ۴ نفر کشته و زخمی شدند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *