دیدار نورزی مسئولین شهرستان لنجان با مردم



به گزارش شمانیوز؛ حجت الاسلام باقریان در این دیدار در مراسم تبریک سال نو گفت: فضل یکی از مهمترین صفاتی است که افراد را به یکدیگر نزدیک می کند و این مهم باید در بین مسئولان رعایت شود تا همدلی و همکاری بیشتر برای بهتر شدن ایجاد شود. وی سال جدید را از سوی مقام معظم رهبری «تولید» نامید. بر اساس دانش، ایجاد اشتغال افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کار مسئولان باشد تا بحمدالله بتوانیم در مسیر توسعه قرار بگیریم. ساختارهای ارزشمندی در نظام مقدس اسلامی شکل گرفته است و می توانیم با تکیه بر مراکز دانش بنیان تولید علم کنیم که می تواند کشور را به سمت پیشرفت سوق دهد.

امام جماعت زرین شهر روز جمعه گفت: پیشرفت در علم نباید فقط برای تولید باشد، بلکه باید در راستای فرهنگ و معنویت باشد و همه باید در جوار شهدا عهد کنیم که امسال بهتر از همیشه خدمت کنیم.

دکتر رجایی نیز در این جلسه گفت: تعامل مسئولان در مجموعه های اداری باعث همکاری و خدمات رسانی بیشتر می شود و اکنون که در سال اول این تعامل در جوار شهدای شهرستان صورت می گیرد می توان آینده خوبی را برای این شهرستان متصور شد. . وی با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان خادم مردم هستند، خاطرنشان کرد: کمبود و کمبود امکانات نباید دلیلی بر عدم خدمت رسانی به مردم باشد.

نماینده مردم شهر لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: گشایش های بسیار خوبی در دولت جدید صورت گرفته که نویدبخش آینده بهتری برای کشور است و امیدواریم روز به روز شرایط مردم بهتر شود. علاوه بر خدمات ارائه شده توسط مقامات.”

بیشتر بخوانید  2047 / شهید سید حسین کیانی: از انقلاب حمایت کنید

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به اینکه این دیدار به منظور دیدار با مسئولین و افزایش همدلی دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد، گفت: این دیدار را در جوار شهدا برگزار کردیم تا روح مطهر آن ها شاهد این موضوع باشند. ” برای نوید تغییر در بیایید برای توسعه در این شهر شروع کنیم.

وی افزود: مسوولان این نظام مسئولیت بزرگی دارند و باید در جهت بهبود گام بردارند و امیدواریم امسال خدمات ارزنده ای برای شهرستان ارائه کنیم.

روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید