دیدار مدیرعامل بانک تجارت و هیات همراه در پتروشیمی اروند



هادی اخلاقی فیض، مدیرعامل بانک تجارت در خصوص جایگاه صنعت پتروشیمی گفت: تلاش کارکنان این بانک در طراحی و ارائه خدمات مالی و بانکی کارآمد متناسب با نیاز شرکت های پتروشیمی است و بی شک در این مسیر تسهیل خواهد شد. اجرای برنامه های آینده اقتصادی و همکاری با کارکنان شرکت های پتروشیمی در اولویت است.

فرخونژاد رئیس هیات مدیره بانک تجارت در این جلسات با تاکید بر اینکه نگاه بانک تجارت به شرکت های پتروشیمی در کشور یک موضع حمایتی و تخصصی است، افزود: کسب و کار مایه مباهات است و امیدواریم دیدار و گفت و گو با آنها صورت گیرد. مدیران ارشد این شرکت ها در جهت توسعه بیشتر این همکاری ها هستند.

پس از این دیدار صمیمانه، دکتر کریمی مدیرعامل پتروشیمی اروند با تاکید بر نقش بانک ها در توسعه صنعتی کشور، به بیان برنامه های توسعه ای این شرکت به عنوان راهنما و تضمین کننده آینده پتروشیمی اروند پرداخت و از بانک ها خواست در اجرای طرح های اجرایی تسهیل کنند.

کریمی تامین بخشی از ارز مورد نیاز کشور را نیز جزو تعهدات اروند پتروشیمی دانست و افزود: علاوه بر ارزی که مستقیماً توسط این شرکت تامین می شود، صنایع پایین دستی مرتبط با مجتمع پتروشیمی اروند نیز در این مسیر نقش بسزایی دارند. .

بیشتر بخوانید  فال قهوه امروز | ته فنجون قهوه‌ات چه خبره؟ | خبرای خوبی در انتظارته! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید