مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دیدار علی دایی و کریس رونالدو در لیسبون!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دیدار علی دایی و رونالدو


ملاقات احتمالی علی دایی و رونالدو در لیسبون.


مرتضی دامن‌پاک، سفیر ایران در پرتغال خبر داد:


در سال‌های گذشته همواره ارتباط بین پرتغال و ایران حائز اهمیت بوده است. در ماجرای شکستن رکورد علی دایی توسط کریستیانو رونالدو به این موضوع بیشتر توجه شود.

اتفاقا در تلاشیم تا دو اسطوره فوتبال ایران و پرتغال با یکدیگر ملاقات کنند. اتفاقا دو هفته پیش با رئیس فدراسیون پرتغال دیدار و گفت‌و‌گو کردیم تا کار مشترکی انجام دهیم.

البته بنده این موضوع را با سفیر پرتغال در تهران هم مطرح کردم که ایشان استقبال کردند. حرف ما این بود به دلیل جایگاه این دو چهره و همینطور جایگاهی که فوتبال پرتغال و ایران دارند، زمینه برای این دیدار مهیا شود.

ایده مطرح شده و فدراسیون فوتبال پرتغال هم به گرمی استقبال کرد. در ایران که چنین چیزی ممکن نیست ولی امیدواریم این دیدار در لیسبون انجام شود.


کریستیانو رونالدو (دوس سانتوس آویرا) متولد پنجم فوریه سال 1985 که بیشتر با نام (کریستیانو رونالدو) معروف می‌باشد، فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای است که در تیم‌های (منچستریونایتد) و (ملی پرتغال) بازی می‌کند. کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین استعدادهای امروز فوتبال است.


پدر کریستیانو رونالدو که (دینیس آویرا) نام داشت هفتم سپتامبر 2005 و در زمان بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی از دنیا رفت.


رونالدو چند ساعت پس از شنیدن این خبر مجبور بود برابر تیم روسیه بازی کند و این برای او بسیار سخت بود ولی می‌دانست امکان ندارد در بازی غایب باشد. پس از بازی، سرالکس فرگوسن خود، رونالدو را مشایعت کرد و به کشورش فرستاد.

بیشتر بخوانید  ترسناک ترین چیزهایی که در اطراف ما اتفاق می افتد - قسمت سوم


رونالدو به تازگی رکورد تعدادگل ملی که سالها در دستان علی دایی بود را شکسته است.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *