دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی شنا


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این جلسه دکتر صالحی امیری برای اولین بار گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده توسط کمیته ملی المپیک در 3 سال گذشته ارائه داد و گفت: “در این دوره کمیته ملی المپیک توجه خوبی به فدراسیون های ورزشی داشت از نظر نوسازی و تجهیزات. از امکانات ورزشی. “تاریخ شفاهی ، ایجاد موزه ملی ورزش و تندیس مدال آوران و سالن مشاهیر ورزش کشور و افشای ساردین بسیاری از قهرمانان اقدامات خوبی انجام داد.

وی افزود: با حضور رضوانی در راس فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو شاهد تلاش های زیادی از سوی وی برای رشد این فدراسیون هستیم ، البته اقدامات خوبی در سایر رشته ها در قایقرانی. برای برنامه ریزی بازیهای آسیایی برای سال آینده. “و ما در تلاشیم تا مدالها و عناوین بهتری را برای کاروان ورزشی کشورمان بدست آوریم ، اگرچه هزینه های زیادی در رشته های دیگر مانند دو و میدانی هزینه شده است.

صالحی امیری در پاسخ به س Muslimال مسلمان در مورد دلیل نتایج تیم تکواندوی ایران گفت: در مورد تکواندو باید بگویم که گل المپیک طلایی بود اما مصدومیت ورزشکار ما اوضاع را دشوار کرد ، اگرچه می دانید ، المپیک پر از این تصاویر و رویدادها است ، اما آنچه مهم است این است که ما در حال رشد هستیم و البته ما هم به حمایت شورای المپیک آسیا و هم فدراسیون های جهانی نیاز داریم.

وی افزود: به همین دلیل ما مربی خارجی خوبی می خواهیم که بتواند سطح شنای ایران را تغییر دهد ، زیرا می خواهیم با کمک شما مربیان خود را به روز کنیم و مطمئناً می توانیم در بازی های بعدی آسیا نتایج قابل قبولی بگیریم ، زیرا شرایط ما در حال تغییر است و در حال رشد است و ما انتظار حمایت از فدراسیون جهانی را داریم.

بیشتر بخوانید  ایران متافو؛ نمایش جدیدترین دستاوردهای فولاد مبارکه در حوزه زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور

رئیس فدراسیون جهانی شنا ضمن قدردانی از حضور رئیس کمیته ملی المپیک در بازیهای المپیک و حضور در سالن مسابقات و حضور در کنار ورزشکاران ، گفت: روندها و کاستی های شما در شنا را درک می کنم و می دانم چگونه برای تغییر مشکل مربیگری مهم است.

وی ادامه داد: من کمتر از 50 روز پیش انتخاب شدم ، اما ما برنامه ریزی کردیم که ابتدا موقعیت ها را از طریق دولت های کشورها و فدراسیون های آنها شناسایی کنیم و سپس بررسی کنیم که آیا این ورزشکار موقعیت درستی دارد ، از او حمایت کنیم و بدهیم او یک بورس تحصیلی است. ، اگرچه وضعیت بورسیه ها در فدراسیون جهانی تغییر کرده است زیرا قبلا فقط آموزش بود ، اما اکنون آموزش ، دروس و دانشگاه ها با هم هستند ، بنابراین آنها فقط ورزشکار نیستند ، بلکه برای کسب دانش نیز هستند ، بنابراین با همکاری دولت ها و دانشگاه ها ، ما سعی می کنیم دوران طلایی هر ورزشکار را مطالعه کنیم.

المسلمین افزود: برای حمایت از شنای شما قول می دهم كه یك ورزشكار انتخابی خود را به فدراسیون معرفی كنم تا بتوانیم به او بورسیه بدهیم تا بتواند در زمینه هایی مانند پزشكی ، ارتوپدی ، مدیریت و ورزش ورزشی با دیگران تحصیل كند. . ما همین سیستم را داریم. وی افزود: “ما در كازان روسیه برای شنا و غواصی داریم. كشور شما این پتانسیل را هم در غواصی و هم در شنا دارد ، اما اگر برای پیشرفت شنا و شیرجه كاری انجام شود ، باید از سنین كمی باشد.

بیشتر بخوانید  عناوین روزنامه ها چهارشنبه 29 فروردین 1401. / تصاویر

وی گفت: ما نمی توانیم در واترپلو مبادله کنیم اما برای حمایت از واترپلو شما می توانیم شرایط آموزشی و مسابقات را با باشگاه های معتبر و همچنین دوره های آموزشی 14 روزه ای که برای مربیان ملی ارائه می دهیم را برای شما فراهم کنیم.

رئیس فدراسیون جهانی شنا گفت: “ما در فدراسیون جهانی شنا طرحی تحت عنوان” شنا برای همه “داریم تا خانواده ها فرزندان خود را از كودكی به شنا برسانند و از آنها حمایت كنند ، یعنی والدین در روند به کودکان خود شنا یاد می دهند. اجازه دهید کودک خود که شنا می کند شنا را یاد بگیرد و کودک خود را برای موفقیت در این راه تشویق کنید. ما این کار را در کویت انجام دادیم. بسیاری از والدین آمدند و شنا را یاد گرفتند و کودک خود را تشویق کردند ، بنابراین ما به دولت علاقه مند هستیم. به تازگی ، وزارت ورزش و آموزش و پرورش شما باید در این زمینه همکاری کند. شما شرایط را ارائه می دهید. ما پشتیبانی می کنیم تا بتوانیم در سنین پایه ورزشکاران شما کار کنیم ، به ویژه اینکه شما در شمال و جنوب کشور خود به آب دسترسی خوبی دارید و در بعضی جاها می توانید آب را داشته باشید. کمپ شوید تا به یک پایگاه قهرمان تبدیل شوید.

معاون فنی شورای المپیک آسیا همچنین قول همکاری و حمایت از ورزش ایران را در پایان داد: “این آغاز یک حرکت بزرگ است ، اما ابتدا از نظر ورزش های همگانی و سپس قهرمانی ، در واقع یک کار تیمی عالی توسط ما ، وزارت ورزش و آموزش و پرورش. “پرورش و فدراسیون یک کار تیمی است که قطعاً جواب می دهد. با توجه به حمایت شورای المپیک از ورزش ایران ، همچنین می خواهم بگویم که رابطه خوبی بین ما و شما وجود دارد. برنامه های خود را ارائه دهید و مطمئن باشید که ما از شما همکاری و پشتیبانی خوبی داشته باشید

بیشتر بخوانید  کمبود پزشک و انحصار داروخانه ها در مانشان باید برطرف شود

دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی شنا

۲۵۸ ۴۱

دیدگاهتان را بنویسید