مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دیدار ایران و کره جنوبی با VAR آفلاین –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، شهاب الدین عزیزی خادم از مسائل مختلف پیرامون تیم ملی و فوتبال ایران صحبت کرد. او گفت: جا دارد تشکر کنم از همه عزیزانی که در این مدت اظهار محبت کردند و پیام تسلیت فرستادند، چه با پیام چه حضوری. الحمدالله همه چیز همان جوری که برنامه ریزی‌ کرده بودیم انجام شد و تیم ملی هم از نظر اسکان و هم پرواز اختصاصی که با هواپیمایی زاگرس انجام شد شرایط خوبی داشت. دو سه تا از بچه‌ها هم تازه وارد اردو شده‌اند و ان شاالله تمرین کنند و برویم به مصاف امارات و بعد کره جنوبی؛ هفته سنگینی است و بسیار سخت و سرنوشت ساز و به هرصورت برد و باخت جزو جدانشدنی فوتبال است ولی الحمدالله همه امکانات مهیا است که علی رغم سختی کار و میزبان بود امارات، یک بازی درخور شان تیم ملی انجام داده و به اذن خدا تیم ملی ایران ملت عزیز را خوشحال کند.

او ادامه داد: من از همه رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در همه حال تیم ملی را حمایت کردید. در مورد تماشاگر قرار است تا فردا آمار را به ما بدهند ولی هنوز قطعی نشده و سهمیه‌ای که باید به ما در مورد تماشاگران ایرانی در امارات ابلاغ کنند فردا نهایی خواهد شد و ما اعلام خواهیم کرد که ایرانیان عزیز بتوانند به ورزشگاه بیایند. 

رئیس فدراسیون در مورد تعداد تماشاگران در بازی با کره گفت: بازی بعدی هم برنامه ریزی‌هایش انجام شده و جا دارد از همه عزیزانی که زحمت کشیدند و به خصوص آقای سجادی، وزیر ورزش تشکر کنم. انشاالله بتوانیم بازی با کره را با تماشاگر و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم و ظرف یکی، دو روز آینده تعداد دقیق تماشاگران رسما اعلام خواهد شد. 

بیشتر بخوانید  خلاصه بازی والیبال ایران و هلند امروز ۱۴۰۱

وی افزود: دیروز با زحماتی که همه عزیزان کشیدند VAR وارد کشور شد و مشکلش حل شد و مانیتورهایش وارد کشور می‌شود. جا دارد از اسپانسرمان هم تشکر کنم که خیلی کمک کرد و این هم کاری تاریخی برای فوتبال ایران است و ان شاالله بتوانیم دقت و نظارت را هم در بازی‌های ملی داشته باشیم هم باشگاهی. مضاف بر اینکه با این تکنولوژی می‌توانیم فضای جدیدی را اجرا کنیم و چیزی که به هر صورت محروم بوده فوتبال کشورمان، ان شاالله بتوانیم از آن استفاده کنیم‌.

او در مورد تعداد تماشاگران بازی با کره گفت: ما تقریبا صحبت‌های زیادی در حوزه تعداد تماشاگران انجام داده‌ایم ولی قطعیت آن را ظرف یکی، دو روز آینده اعلام می‌کنیم. ولی در بازی با کره قطعا تماشاگر خواهیم داشت. بعد از اینکه کار بزرگ گرفتن میزبانی انجام شد و VAR هم وارد کشور شد خیلی از بهانه جویی‌ها برای گرفتن میزبانی از ایران رفع شود. در  بازی با کره جنوبی VAR  به صورت آفلاین خواهد بود و ما برنامه ریزی کردیم برای سایر ورزشگاه‌ها تا ظرف سه تا چهار ماه آینده تجهیز شوند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *