دیابات عاشق هواداران پرسپولیس است



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، رضا درویشی درباره ورود شیخ دیاباته از پرسپولیس به این باشگاه گفت: قرارداد یک ساله با این بازیکن بسته شده و امکان تمدید قرارداد در آینده وجود دارد. فصل در صورت توافق طرفین دیابات در صحبت های خود عنوان کرد که از زمانی که به ایران آمده است همیشه علاقه خاصی به پرسپولیسی ها داشته است.

وی درباره عقد قرارداد با این بازیکن گفت: بیشتر نقل و انتقالات تحت تاثیر بحث با دلالان بود و الحمدلله در جذب بازیکنانمان تحت تاثیر دلالان و دلالان بازی نبودیم. برخی دلالان از احساسات این هواداران سوء استفاده کردند و به دنبال خواسته های خود بودند، اما هواداران ما هوشیار بودند و نگذاشتند افکار شیطانی سیستم دلالی بر آنها چیره شود. بارها گفته ایم باشگاه پرسپولیس همیشه برای جذب بازیکنان خوب تلاش می کند و فقط هواداران باید صبور باشند. ضمن اینکه این دو بازیکن خارجی جذب شده توسط پرسپولیس کمیاب هستند و به ندرت به فوتبال ایران آمده اند.

درویش در مورد ITC دیاباته گفت: ITC او یکشنبه می آید و نظر کادرفنی این است که این بازیکن مقابل هواداران بازی کند یا نه. این باید توسط کادر فنی تصمیم گیری شود.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه گفت: یکی از کارهای خوبی که در دولت سیزدهم در خصوص خصوصی سازی انجام شد، حضور بانوان در مسابقات فوتبال است. دیدید با جو سالمی که در ورزشگاه دارند چقدر قابل احترام و خوب هستند و این انگیزه زیادی به مردم داد تا در ورزشگاه شعارهای خوبی بدهند.

بیشتر بخوانید  آبله میمون در کشور تایید نشده است

دیدگاهتان را بنویسید