دکتر کرمانی محافظان خود را لو داد!


طولی نمی کشد که انگیزه خود را از دست می دهیم و گیج می شویم. گاهی اوقات قبل از شروع، فکر می کنیم که یک شکست کامل هستیم و تسلیم می شویم. تصمیم برای تناسب اندام و کاهش وزن یکی از آن چیزهایی است که شروع و ادامه آن سخت است. اما چگونه این بار قوانین بازی را تغییر دهیم و با قدرت جلو برویم؟


دکتر کرمانی محافظان خود را لو داد!


چگونه «مکث کنید» برنده شدن؟

تجربه نشان داده است که از هر پنج نفر تقریباً دو نفر در هفته اول رژیم رژیم را رها می کنند و تنها یک نفر تا پایان برنامه در برنامه باقی می ماند. وقتی دلایل شکست افراد را بررسی می کنیم، متوجه می شویم که نداشتن انگیزه و اراده یکی از مهم ترین دلایل شکست است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در وسط رژیم غذایی خود را کاهش دهید و بگویید نه، نمی توانم! غافل از اینکه همه چیز در این لحظه به پایان می رسد، امیدها و آرزوها به ناامیدی تبدیل می شود و همه تلاش ها ناگهان با شکست مواجه می شوند. اما گاهی اوقات تلفن را برمی دارید و سریع به دوست صمیمی خود زنگ می زنید و سعی می کنید به او توضیح دهید که من توانایی کافی برای این کار را ندارم، اما ناگهان کاغذ برمی گردد و احساس بهتری پیدا می کنید. شما دوباره با انگیزه شروع می کنید. فکر می کنید در این چند دقیقه چه اتفاقی افتاد، چه شد که از فردی ناامید و ناتوان به فردی مصمم و با انگیزه تبدیل شدید؟

بیشتر بخوانید  25 فواید دارویی و درمانی دمنوش سماق

البته در چنین مواقعی تنها یک همراه و حامی با انگیزه می تواند به مسیر ادامه دهد و شما را به هدف نزدیک کند. اگر چنین حمایتی داشته باشید، احساس خوبی دارید و به شما انگیزه و امید می دهد. این به شما امیدواری می دهد که تنها نیستید و یک محافظ شما را در سفر کاهش وزن همراهی می کند.


دکتر کرمانی محافظان خود را لو داد!


دارند یک محافظ لازم است

اگر بهترین رژیم غذایی را داشته باشید، اما نتوانید آن را به درستی دنبال کنید، کارساز نخواهد بود. هیچ رژیم غذایی لاغر بودن شما را تضمین نمی کند و هیچ معجزه ای وجود ندارد. شما به یک همراه صمیمی نیاز دارید. همراهی که درست مثل یک مادر یا یک دوست از شما مراقبت می کند. اجازه دهید با یک مثال توضیح دهم: «سال ها پیش دکتر کرمانی شعار خود را معجزه ای برای افراد چاق و لاغر اعلام کرد. به نظر شما هدف از این شعار چه بود؟ آیا کسی یک شبه با یک فرمول عجیب وزن کم کرده است؟ پاسخ قطعا خیر است.

این فقط یک فرمول عجیب برای رژیم نبود. در عوض، آنچه برای مردم معجزه ایجاد کرد، تغییر در طرز فکر و زندگی مردم بود.

«شرکت دکتر کرمانیجا به عنوان یک متخصص دلسوز این معجزه را رقم می زند. «بادیگارد» ادامه راه و روش دکتر کرمانی است اما در قالبی پیشرفته و متفاوت. «بادیگارد» روشی نوین در تغذیه و نوعی توصیه خاص در حوزه تغذیه مصرف کننده است.

همانطور که با یک مربی بهداشت کار می کنید، نکات مهمی را کشف خواهید کرد که ممکن است قبلاً برای شما مهم نبوده است. به عنوان مثال، ممکن است ندانید که تنظیم خواب در طول روز می تواند در رژیم غذایی شما موفقیت آمیزتر باشد یا اینکه خوردن غذاهای متنوع به کاهش وزن شما کمک می کند..

بیشتر بخوانید  اطلاعات کامل دارویی در مورد داروی کلرپرومازین (تورازین)


در این مورد مشاور تغذیه به شما کمک می کند. او کسی است که همه بیماری ها و مشکلات شما را می شناسد و می تواند با آموزش تکنیک های کاهش وزن و جلوگیری از افت قدم ها به موفقیت 100 درصدی دست یابد..


کاربرد «به اندام» همراه همیشگی شما

به محض گرفتن رژیم و عضویت در اپلیکیشن سلامتی دکتر کرمانی وارد دنیای اطلاعات تغذیه می شوید. هر کجا که هستید، می توانید غذای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از مقدار مجازی که می توانید استفاده کنید آگاه باشید. ویژگی های برنامه شامل موارد زیر است::

  • ما یک برنامه غذایی روزانه به نام روزمنو ارائه می دهیم.
  • یک رژیم غذایی تنظیم کنید و چگونه سالم تر غذا بخورید.

  • یک رژیم غذایی هوشمند متناسب با وزن افراد ارائه دهید.

  • مقدار غذای مصرفی در روز را تنظیم و ارائه دهید.

  • نظارت روزانه کارشناسان و نظارت بر وضعیت متقاضی.
  • رسیدن به وزن ایده آل بدون عوارض.

اگر قصد شروع دارید و به دنبال روشی مطمئن و برنامه غذایی معتبر و مشخص هستید، مشاوران و کارشناسان تغذیه دکتر کرمانی به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد. نه تنها آموزش صحیح، بلکه هوشیاری و فداکاری او نیز بسیار مورد نیاز است. از طریق سایت دکتر کرمانی کرمانی دات کام یا با شماره 02532143 تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید