مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دکترها را بی درد نسازید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در این نامه که به امضای بیش از 7000 پزشک در اینترنت رسیده، آمده است: دیگری با مقایسه درآمد خود با جامعه پرستاری، سعی می کرد پزشکان را به نوعی عامل تضییع حقوق آنها معرفی کند.

دکترها را بی درد نسازید

متأسفانه مدت هاست در رسانه ملی عده ای با اغراض خاص هجمه بزرگی را به پزشکان وارد کرده اند که از ابتدای طرح تحول سلامت شدت گرفته و جز ناامیدی و دلسردی پزشکان و ایجاد جو روانی دستاوردی نداشته است. بی اعتمادی در جامعه

جناب دکتر سرافراز، خوب است بدانید که تعداد زیادی از این پزشکانی که در رسانه ملی مورد توهین قرار گرفتند، همان پزشکانی هستند که در تمام طول جنگ در خط مقدم در زیر باران آتش و گلوله بدون هیچ گلی به مداوا و مجروح شدن مجروحان پرداختند. انتظارات مادی کسانی که امروزه در دورافتاده ترین و فقیرترین نقاط کشور با حداقل سطح معیشت کار می کنند.

دکترها را بی درد نسازید

گروه زیادی از این پزشکان کسانی هستند که از درآمد کارمند زندگی می کنند و صدایشان در نمی آید و گروه زیادی از بیکاران. باور کنید در این قشر زحمتکش از آن دستمزدهای کلان خبری نیست و اگر تعداد کمی از آنها منابع مالی بالایی داشته باشند که البته در همه مشاغل دیده می شود، اختلاس و رانت نیست یا چه یک شبه رسیدند، اما برای زندگی، اگر آموخته بودند، دردهای بیشماری را که دوا کرده بودند و روح هایی را که بازگردانده بودند.

دکتر زالی رئیس سازمان نظام پزشکی در حمایت از این نامه خواستار حضور نمایندگان واقعی جامعه پزشکی در برنامه و دفاع از حقوق جامعه پزشکی شد.

بیشتر بخوانید  جلوگیری از ماشین گرفتگی با خوراکی های خانگی

منبع: طبنا

منبع


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *