دژپسند: امیدوارم وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در بهینه سازی اقتصاد تلاش کند


به گزارش خبرگزاری خبرآنلایندر حاشیه آخرین جلسه کابینه دولت دوازدهم ، دیپسند به خبرنگاران گفت خوشبختانه اوضاع اقتصادی به گونه ای است که حتی امید زیادی به نمایندگی وی در دولت دوازدهم وجود دارد: می دانید که من در میانه راه دولت دوازدهم وارد دولت شدم ، اما یکی از مسائلی که در راس برنامه های من قرار داشت و آن را دنبال می کردم ، موضوع اقتصاد هوشمند بود که در آن گام های خوبی برداشته شد. و نقشه راه توضیح داده شد.دژپسند: امیدوارم وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در بهینه سازی اقتصاد تلاش کند

وی تاکید کرد: در این راستا هنوز از شرایط مطلوب فاصله داریم و باید با اقدامات جدی این فاصله را پر کنیم ، امیدوارم وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در این زمینه تلاش کند ؛ زیرا ساده سازی محیط کسب و کار و افزایش سرمایه گذاری از مزایای آن است.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: اجرای طرح اقتصاد هوشمند باعث کاهش فساد و افزایش شفافیت می شود و نقش بسزایی در بهبود روابط اقتصادی ایران و خارج از کشور خواهد داشت.

دیپسند همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نمایندگی وزارت اقتصاد در زمینه ایجاد اشتغال گفت: “وزارت اقتصاد می تواند به عنوان تنظیم کننده سیاست های اقتصادی در این زمینه ها اقدامی انجام دهد.” نتیجه ، هموارسازی محیط کسب و کار و حذف ورود سرمایه گذاران و ایجاد شغل است.

۲۲۳۲۲۵

بیشتر بخوانید  جهت دریافت هدیه همراه اول به مناسبت عید مبعث اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید