دو پروژه احیای یک قنات در شهر هوسف به بهره برداری رسید



مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در روز شنبه در مراسم افتتاحیه این پروژه که استاندار حسف و جمعی از مسئولان حضور داشتند گفت: انجام شد.

مهدی هنری گفت: “یکی از برنامه های سازمان بسیج سازندگی اجرای طرح های توسعه محرومیت زدایی است و با توجه به اینکه خراسان جنوبی چندین سال از خشکسالی رنج می برد ، پروژه های توسعه آب و محرومیت بسیار مهم است.”

وی افزود: پروژه های آبرسانی منابع کشاورزی ، احیا و مرمت کانال ها 10 ساله است که در اولویت پروژه های بسیج سازندگی قرار دارد و در همه شهرستانها با همکاری و همکاری مردم و تعامل با کشاورزی انجام می شود. سازمان جهاد. “

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته تفاهم نامه های مختلفی برای احیای قنات ها در شهرها داشتیم و امروز شاهد افتتاح دو پروژه قنات در خوسف هستیم.

وی افزود: همکاری و مساعدت مردم در اجرای پروژه های منابع آب کشاورزی بسیار مهم است و مناطقی که مردم در آن کار می کنند در اولویت است.

هنری گفت: تعدادی از قنات های استان که در اردیبهشت ماه امسال در اثر سیل خسارت دیدند در مرحله اجرایی توان بخشی و ترمیم قرار دارند و امیدواریم با تأمین اعتبار امسال و حمایت از جهاد کشاورزی بتوانیم احداث و احیا این قنات ها.

خراسان جنوبی 11 شهر دارد و مرکز خوسف 36 کیلومتر با بیرجند فاصله دارد.

بیشتر بخوانید  مراجعه کنید | لحظه خرد شدن وحشتناک سفر بین دو کامیون!

دیدگاهتان را بنویسید