مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دو پرداختی دولت تا پایان بهمن مردم را سورپرایز می کند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: دولت بالاخره نرخ عیدی کارمندان و بازنشستگان خود را اعلام کرد. مبلغ عیدی امسال برای کارمندان و مستمری بگیران یک میلیون و 600 هزار تومان است. فقط 100 هزار تومان بیشتر از عیدی سال گذشته. البته این مبلغ عیدی مجردهاست. عیدی کارمندان متاهل 400 هزار تومان بیشتر از این رقم است و برای هر فرزند باید 150 هزار تومان به این مبلغ اضافه شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی چندی پیش اعلام کرد که برای تعیین میزان عیدی آماده پرداخت است اما با گذشت چند روز از اعلام میزان عیدی، سازمان هنوز زمان پرداخت را اعلام نکرده است.

اما در سال های گذشته سازمان تامین اجتماعی در اواخر بهمن یا هفته اول اسفند ماه حقوق بازنشستگان خود را پرداخت می کرد. رصد اخبار تجارت نیز حاکی از آن است که بخشنامه واریز عیدی به سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شده و اکنون این سازمان می تواند عیدی یک مستمری بگیر را واریز کند.

سازمان تامین اجتماعی احتمالا تا پایان هفته آینده درباره عیدی مستمری بگیران تصمیم گیری خواهد کرد.

اما به نظر می رسد فقط در مورد عیدی یک میلیون و 600 هزار تومان به سازمان اجتماعی الاقیه ارسال شده است و به مستمری بگیران حق عائله مندی و عیدی داده نمی شود.

در واقع مستمری بگیران اعم از متاهل و مجرد، بچه دار یا نداشته باشند همین میلیون و 600 هزار تومان را دریافت می کنند. باید دید موضع دولت در این مورد تغییر خواهد کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید  فرصت جایگزینی ترکیه با مصر در ازای زندانیان با رژیم صهیونیستی - اخبار آسیای غربی - اخبار بین المللی تسنیم

در مورد مستمری بگیران لشکری ​​و داخلی و همچنین کارمندان باید گفت که عیدی کارمندان هر ساله با حقوق بهمن ماه به حساب آنها واریز می شود. به همین دلیل پیش بینی می شود هفته آینده همزمان با پرداخت حقوق بهمن ماه عیدی کارکنان دولت به حساب ها واریز شود./تیرات نیوز


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *