دو ویژگی دیوار که می تواند به مشاوران املاک کمک کند – اخبار بازار تسنیم


هر آژانس املاک می تواند با ارائه مجوز ، پنل املاک را ارائه دهد ، که به آژانس های املاک فرصت های بیشتری نسبت به تبلیغ کنندگان عادی می دهد ، از جمله یک صفحه ویژه در سایت دیوار ، توانایی مدیریت مشاوران شاغل در آژانس املاک. و آنها تبلیغات ارسال می کنند ، از بسته های تخفیف برای ارسال تبلیغات استفاده می کنند و از نردبان ، توانایی گروه بندی نردبان با تبلیغات ، دریافت گزارش استفاده ، تسهیل تبلیغات و پشتیبانی ویژه استفاده می کنند. از این گذشته ، نمی توان به عنوان یک تجارت با حساب شخصی کار کرد ، و برای اینکه تبلیغات بیشتر دیده شوند ، ارتقاء آنها و استفاده از نردبان راحت تر و ارزان تر است ، باید به پنل های مخصوص برویم. شاید به همین دلیل است که 20 درصد آگهی های مسکن ارسال شده در وب سایت دیوار مربوط به پنل املاک است. با این حال ، این آمار مربوط به دو سال پیش است و در آن زمان هنوز مشکلی وجود داشت. نظرسنجی ها نشان می دهد که برخی از مشاورانی که به صفحه املاک روی دیوار دسترسی داشته اند ، همچنان به دنبال ارسال آگهی شخصی هستند. زیرا تعداد آگهی هایی که می تواند توسط هر مشاور منتشر شود توسط آژانس املاک تعیین می شود و محدودیتی در تعداد آگهی ها وجود دارد. بنابراین ، وقتی تعداد آگهی هایی که شرکت به هر مشاور اختصاص داده بود به پایان رسید ، او مجبور شد برای انتشار آگهی به صورت شخصی مراجعه کند. در چنین شرایطی ، دیگر عملاً امکان پیگیری آگهی های منتشر شده توسط مدیر آژانس املاک وجود نداشت. در چنین مواردی ، هیئت مشاوره می تواند همراه با هیئت املاک به کمک شرکت ها بیاید.

بیشتر بخوانید  نقشه شوم پدر و پسر برای قتل شریک

پانل مشاوره چگونه کار می کند؟

در برخی از محله ها بسیاری از مشاوران املاک هستند که ممکن است در شرکت خاصی کار نکنند ، اما به دلیل آشنایی با محله ، خدمات مشاوره املاک را به آتش کشیده اند. شاید به همین دلیل است که وب سایت دیوار یک پنل جداگانه برای مشاوران مستقل املاک ایجاد کرده است. این ویژگی که پنل مشاوره نامیده می شود ، تقریباً دارای تمام ویژگی های یک پنل املاک است ، اما در این پنل ها خبری از صفحه ویژه شرکت و توانایی مدیریت مشاوران نیست ، زیرا در اصل این شرکت دیگر کار نخواهد کرد و مشاور جهانی است. تفاوت در این است که یک مشاور مستقل می تواند به یک شرکت املاک ملحق شود و به رئیس شرکتی که مالک پنل املاک است اجازه مدیریت و نظارت بر آن را بدهد. همین موضوع باعث شد تا در پایان زمستان گذشته سهم پنل های خصوصی در تبلیغات مسکونی به 20 درصد افزایش یابد و این روند همچنان ادامه دارد.

علاوه بر مشاوران املاک و توسعه دهندگان ، این امر حتی می تواند به نفع مردم عادی باشد که می خواهند خانه بخرند یا اجاره کنند یا مالکانی که می خواهند ملک خود را بفروشند. زیرا وقتی سهم کارت های شناسایی و اطلاعات تأیید شده افزایش می یابد ، اعتماد به تبلیغ کننده آسان تر می شود. همچنین امکان استفاده بیشتر از عملکرد Zonken وجود خواهد داشت.

Zonken چگونه کار می کند؟

ویژگی Zonken روی دیوار نقطه اتصال بین مالکان و شرکت ها و مشاوران املاک است. به عنوان مالک ، احتمالاً می خواهید شخصی به شما تلفن بدهد و برای شما مشتری پیدا کند. قابلیت های Zonken دقیقاً عملکرد مشابهی دارند. اگر در منطقه املاک و مستغلات خود آگهی ارسال کنید ، چه برای فروش یا اجاره ، گزینه Zonken به شما نشان داده می شود که می توانید آن را فعال یا غیرفعال کنید. با فعال کردن Zonken ، همه مشاوران و شرکت هایی که با پنل مشاوره یا پنل املاک وارد سایت شده اند ، اگر می خواهند به شما در یافتن مشتری کمک کنند ، می توانند تبلیغ شما را مشاهده کنند. اگر مشاور املاک علاوه بر پاسخگویی به تماس های تصادفی مشتریان از طرف شما ، خانه شما را تبلیغ کند ، می تواند از قابلیت های نردبان استفاده کند تا آگهی شما را بیش از حد معمول در بالای لیست قرار داده و ترافیک را افزایش دهد. به آرامی مشاوران و شرکتهای مستقل می توانند از خدمات Zonken دیدن کنند تا ببینند صاحبان کدام خانه به دنبال مشاور املاک برای فروش یا اجاره خانه خود هستند تا بتوانند پرونده های جدید را به پرونده های موجود خود اضافه کنند. البته هرچه تعداد پرونده های یک شرکت بیشتر باشد ، احتمال یافتن مشتری برای یکی از آنها بیشتر است.

بیشتر بخوانید  عرضه بیش از ۱۰۰ کیلوگرم شمش طلا در ۸ بهمن

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید