دو طرح عمده تصویب شد



دبیرکل شورای عالی علوم ، تحقیقات و فناوری از تصویب دو برنامه مهم خبر داد.

به گزارش آیسنا دکتر عبدالحسین رحیمی در حاشیه 2440 مین نشست کمیته دائمی شورای عالی علوم ، علوم و فناوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این جلسه دو طرح ملی بسیار مهم را بررسی و تصویب کردیم ، افزود: این برنامه ها قبلاً ارسال شده است به دبیرخانه شورا “تجزیه و تحلیل و اصلاح شد

وی بررسی طرح جامع ملی توسعه فناوری های کلیدی حوضه دریا با اولویت زیرزمینی را یکی از این برنامه ها دانست و اظهار داشت: این طرح پیش از این در شورای Itaf سابقه داشت و در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و سرانجام به تصویب رسید اعضا.

رحیمی برنامه مدیریت مالی هوشمند کشور را از دیگر برنامه های مورد بحث در این نشست ذکر کرد و یادآور شد: برای تأمین اعتبار این طرح ، هماهنگی با وزارت اقتصاد و دارایی ، سازمان برنامه و بودجه و وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و توافقاتی در این زمینه حاصل شده است.

دبیرکل شورای عالی علوم ، علوم و فناوری تأکید کرد: این طرح اولین نوع برنامه ای است که برای بودجه ریزی اقتصادی و اقتصادی کشور برنامه ریزی شده و برای نظام جمهوری اسلامی ایران مهم است.

رحیمی سومین دستور کار گزارش تحقیق و فناوری سازمان آموزش ، تحقیقات و توسعه کشاورزی را خواند که توسط اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  معاون وزیر خارجه ایالات متحده از چین - آژانس Mer بازدید خواهد کرد اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید