مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دو بازی حیاتی برای قهرمانی پرسپولیس / نکونام محقق می شوند – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


پایان دلسوزی در گفتگو با گزارشگر بیشتروی با اشاره به تساوی پرسپولیس مقابل فولاد گفت: سیستم تاکتیکی فولاد مانع از بازی سریع پرسپولیس شد ، بنابراین شاگردان یحیی گل محمدی در حمله نتوانستند توپ را از دفاع خوب پاس بدهند.

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: فکر می کنم این یکی از معدود بازی هایی بود که پرسپولیس نتوانست بازی مورد علاقه خود را انجام دهد. آقای جواد نکونام ، سرمربی فولاد می خواست فولاد مقابل پرسپولیس امتیاز بگیرد و به هدف خود برسد. تساوی برای هر دو تیم خوب بود. فولاد نیز به خواسته خود رسید و توانست یک امتیاز بگیرد.

رافت با اشاره به احتمال لغزش پرسپولیس و حضور سپاهان اصفهان در بالای جدول لیگ برتر در هفته های اخیر خاطرنشان کرد: پرسپولیس در مقابل فولاد هیچ شانسی نداشت و آنها یک بازی بسته انجام دادند. این از توانایی بالای بازیکنان پرسپولیس نمی کاهد. فولاد بازی را تعطیل کرد و اجازه نداد تاکتیک های یحیی گل محمدی توسط بازیکنانش اعمال شود. سپاهان تنها حریف پرسپولیس است اما این تیم همچنین نمی تواند در بازی زیبای سرخپوشان تداخل ایجاد کند.

وی درباره اهمیت سایر دیدارهای پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر تصریح کرد: دو بازی بعدی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک و ماشین سازی مهمترین دیدارهای این تیم است. پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود باید در این دو بازی پیروز شود.

رافت افزود: پرسپولیس قطعاً حق قهرمانی دارد. این تیم کاملا منطقی و با روند صعودی ثابت کار می کنند. من برای باشگاه های دیگر احترام زیادی قائلم اما فکر می کنم پرسپولیس بسیار زیباست و توجه سایر تیم های فوتبال را به خود جلب می کند.

بیشتر بخوانید  چه کسی جایگزین استیل در تیم ملی شد؟

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد مشکلات مالی بازیکنان این تیم که از پرداخت های خود راضی نیستند نیز صحبت کرد و گفت: وضعیت مالی پرسپولیس از نظر بازیکنان خوب نیست. مدیران باشگاه باید راه حلی پیدا کنند. آنها روی صندلی می نشینند تا نشان دهند كه در باشگاه بیش از یك فرد عادی آموخته اند.

رفعت در پایان گفت: پرسپولیس بهترین تیم آسیا در غرب است اما از انتقال بازیکنان و شرکت در بالاترین سطح بازی های بین المللی سود نمی برد. مشکل اصلی عدم خصوصی سازی این باشگاه ها است. دیدگاه های دولت باعث می شود چنین اتفاقاتی رخ دهد و فوتبال دولتی باید کنار گذاشته شود و مدیریت باشگاه را باید از قلب این هواداران به افراد واجد شرایط واگذار کرد.

دو بازی سرنوشت ساز برای قهرمانی در پرسپولیس / نکونام به واقعیت پیوست

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *