دو استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بهترین دانشمندان جهان بودند



به گزارش ایرنا ، غلامرضا خمیسی پور روز یکشنبه به رسانه ها اعلام کرد: براساس سیستم رتبه بندی ESI ، در ماه مه سال 2021 ، محققان و مدرسین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمره 1٪ دانشمندان برتر جهان هستند.

وی افزود: این سیستم یکی از معتبرترین سیستم های رتبه بندی برای نشریات است که در پایگاه داده های Clarivate Analytics یا ISI نمایه می شود و مقالات را بر اساس تعداد استنادهای دریافت شده در یک بازه زمانی در مقایسه با مقالات با همان موضوع رتبه بندی می کند. “

خامیسی پور افزود: پروفسور ایرج نبی پور ، متخصص غدد درون ریز و متابولیسم ، تاکنون 267 مقاله را در فهرست ISI نمایه شده منتشر کرده و پنج مقاله از آنها به عنوان مقالات پر استناد ذکر شده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: دکتر محمد جواد حاجی پور همچنین 43 مقاله فهرست شده در پایگاه داده تجزیه و تحلیل Clarivate را منتشر کرد که یک مورد آن به عنوان مقاله ای با استناد بالا ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر شاهد اندکی افزایش تعداد انتشارات اساتید و محققان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بوده ایم ، گفت:

حامیسی پور گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم در آینده تعداد بیشتری از محققان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در لیست های معتبر جهان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید  جهنم تبلیغات برای رسیدن به بهشت شهرداری/ مازیار حسینی ، زاکانی، یا...؟

دیدگاهتان را بنویسید