دو اتفاق مهم در صنعت طلا و جواهر مشهد / برگزاری یک رویداد در روز جهانی کارگر


هشتمین نمایشگاه طلا،جواهر ،نقره ،فیروزه ساعت و ماشین آلات مشهد روز گذشته با حضور بزرگان و روسای اتحادیه های سراسر کشور به پایان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت:ظرف 11 سال گذشته 3 نمایشگاه طلا و جواهر برگزار شد که کاستی های زیادی داشت اما به لطف خدا هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد به گفته بزرگان این صنعت بهترین نمایشگاه برگزار شده تا کنون در ایران بود و خوشبختانه این نمایشگاه قابل رقابت با کشورهای اروپایی یا ترکیه و …بود.

هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تبدیل کردن مشهد به یک شهر صنعتی دانست و گفت: اگر 5 استان از نظر تولید در رابطه با طلا وجود داشته باشد فعلا متاسفانه مشهد در رتبه آخر است اما خوشبختانه در تولید نقره حرف اول را در کشور می زنیم و از نظر طراحی علیرغم اینکه تا 4 سال پیش وارد کننده طراح به مشهد مقدس بودیم اما اکنون صادرکننده طراح هستیم که این دو موضوع برای ما بسیار پر اهمیت بوده و امیدوارم ظرف 3 سال آینده که هنوز مسئولیت اتحادیه را دارم بتوانم این شهر را صنعتی کنم و در رابطه با زیور آلات طلا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد از برگزاری یک رویداد به صورت هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد و یا در قالب ورود ماشین آلات از کشورهای دیگر به ایران در 5 ماه آینده (اردیبهشت ماه 1403روز جهانی کارگر ) خبر داد .

هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد

تقی زادگان از استقبال حدود 250 نفری هیات رییسه اتحادیه های محترم سراسر کشور در هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر خبر داد و گفت: آمار بازدیدکنندگان نیز تا شب چهارم نمایشگاه در حدود 36 هزار نفر غیر از 8 هزار کارتی که در اختیار اعضای صنفی قرار دادیم بوده است که آماری قابل تامل می باشد.

بیشتر بخوانید  در این شرایط تمام اموال مرد برای زن است

رییس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در پایان از مطرح شدن موضوع ممنوعیت طلای آب شده در چهارمین میز طلای کشوری و حمایت دکتر برادران و آقای زارع و دیگر مسئولین این استان از این موضوع خبر داد و گفت : خرید طلای مستعمل و سکه برای سرمایه گذاری مردم مشکلی ندارد.

هشتمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


دیدگاهتان را بنویسید