دومین بیمارستان تنفسی مجهز ارتش در هاش در حال ساخت است



ایسنا / سیستان و بلوچستان فرمانده دانشکده نیروی هوایی ارتش گفت دومین بیمارستان تنفسی دائمی و مجهز در استانهای سیستان و بلوچستان در هاش در حال ساخت است.

به گزارش ایسنا ، سرهنگ خلبان ولی رحمانی ، ششم مرداد ماه در بازدید از روند ساخت این بیمارستان در هاش اظهار داشت: ساخت دومین بیمارستان تنفسی مجهز به طور دائمی در استان سیستان و بلوچستان در هاش آغاز شده و به سرعت در حال پیشرفت است. .

فرمانده دانشکده نیروی هوایی ارتش اضافه کرد: درخواست مسئولان بهداشت استان و تمرکز کارشناسان در مورد نیاز شهر هاش و مردم شریف این منطقه ارزشمند میهن اسلامی به امکانات اضافی برای خدمات رسانی به افراد در برابر ویروس کرونا باعث برانگیخت تصمیم و تأکید فرمانده ارتش. برای ساخت بیمارستان دوم در کرونا ، ارتش به مرکز ارتش در این شهر تبدیل شد و پس از دستور وی ، پس از بومی سازی این بیمارستان در هاش ، به عوامل محیطی منطقه توجه ویژه ای شد و بیمارستان خاش تصمیم گرفت ، مشابه بیمارستان در زاهدان ، با ساختاری مستحکم و دائمی ساخته شود ، به طوری که اگرچه می تواند به طور مداوم از این بیمارستان استفاده کند ، اما در برابر عوامل طبیعی مانند باد شدید ، گرد و غبار ، گرما و سرما مقاوم و موثر است.

سرهنگ خلبان رحمانی گفت: همزمان با ساخت بیمارستان اقدامات لازم برای محوطه سازی مناسب ، آسفالت و دیوارها انجام می شود تا در اسرع وقت از بیمارستانی با کیفیت و کارایی یک بیمارستان در زاهدان استفاده شود مردم هاش. “بیایید یک بردار تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید  زنگ خطر برای والدین! | با دیدن این انیمیشن دیگر نمی‌گذارید فرزندتان با موبایل بازی کند!+ویدئو

وی گفت: نظارت روزانه بر تلاش ها و فرماندهی عملیات های ارتش در منطقه سیستان و بلوچستان توسط سرتیپ دکتر کیومرث حیدری ، فرمانده نیروی زمینی ارتش ، خبرهای خوبی را در روزهای آینده برای خدمت به بزرگواران به ارمغان می آورد. و قهرمانانی از این استان. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید